כלליסדנאות כתיבהספרות מקורתהליך היצירה

כותבים ספר. סדנת אביב-קיץ חדשה לבוגרי סדנאות בלבד.

סדנת כתיבה
צילום אילוסטרציה מן האתר http://zawaya.org

 

מיד אחרי החג אפתח סדנת כתיבה לבוגרי סדנאות מתקדמים שלי ו/או לבוגרי סדנאות של מנחים אחרים, שהכתיבה היא כבר שגרת יומם. מטרת הסדנה היא קידומכם בכתיבת יצירה מסוג כלשהו, באופן רציף ועקבי.

אין הכרח שתבואו לסדנה עם רעיון ראשוני ו/או מגובש. את הרעיונות לכתיבה נגלה במהלך המפגשים. מדי מפגש אתן לכם עשרה גירויי כתיבה. עם אחד מהם תכתבו בחלקו הראשון של המפגש, ואז נקרא ונדון במה שכתבתם. עם שאר הגירויים תלכו הביתה לכתוב, ותביאו משהו ממה שכתבתם במפגש שאחרי כן.

בסוף המחזור הזה תדעו כבר מה הרעיון שעליו אתם עובדים, מהו 'עולם הסיפור' שלכם, מי דמויותיו ועוד.

במחזור שאחרי כן נעמיק את כתיבת הספר לפי פרקים ובמחזור השלישי כבר אלמד אתכם טריקים של צמצום והרחבה של עולם הסיפר והעלילה. מדובר בטכניקות ודברים חדשים שלא שמעתם ממני עדיין, ואני נרגש לקראת האפשרות להעבירם לכם/ן, כי זה מרתק:)
 הסדנה תתקיים מדי יום שלישי, בשעות 19-22. ייתכן שבסוף הקיץ, עם תחילת הסמסטר של שנת הלימודים הבאה, אזדקק ליום שלישי בשביל ביה"ס חשיפה בכפר הירוק. במקרה כזה נעביר את יום המפגש של המחזור הבא של סדנה זו לערב אחר בשבוע.

כך או כך, כוונתי היא להפוך את הקבוצה הזו לקבוצת בוגרים, שתיפגש בקביעות, מחזור אחרי מחזור, עד להשלמת ספר/ספר סיפורים/וכך הלאה.

לעת עתה, להלן תאריכי 12 המפגשים של סדנה זו:

3.5.16
10.5.16
17.5.16
24.5.16
31.5.16
7.6.16
14.6.16
21.6.16
28.6.16
5.7.16
12.7.16
19.7.16

מחיר הקורס – 2400 ש"ח בשלושה תשלומים.

תודה למי שהציעו את ביתם כמקום מפגש, אבל מנסיוני, זה לא עולה בטוב. לכן, פניתי לכמה מקומות, ואני מחכה לתשובות מכמה מקומות לגבי אופציות למקום המפגש. אם למישהו/י יש הצעה לגבי מקום מפגש קבוע בנווה צדק וסביבתה, הוא מוזמן לכתוב לי על כך בהודעה פרטית. לעת עתה, המפגש הראשון ייערך בבית הקפה 1887, ברחוב לילינבלום 1 פינת פינס, בתל אביב.

אנא הודיעו לי במייל או בהודעה פרטית אם ברצונכם להצטרף לסדנה . כתובת המייל שלי היא ilan@isheinfeld.com.
מי שאינו מכיר את דרכי עבודתי מוזמן לגלוש במדור 'לימודים' באתר האינטרנט החדש שלי, שם ימצא שפע של פוסטים בנושא. כתובת האתר שלי היא: www.isheinfeld.com
בברכה,
אילן שיינפלד.
מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

תגובה אחת

  1. שלום אילן. אשמח להצטרף לסדנת הבוגרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button