אודות הסדנה

 

כתיבת ספר, אם הוא רומן או קובץ סיפורים, ספר עיון או ספר לבני הנעורים, היא תהליך מתמשך. התהליך הוא מסע הכולל בו תחנות שונות. תחילת הכתיבה מאופיינת על פי רוב בשפיעה, בהתלהבות. עם מיצוי הדחף הראשוני ליצירה יש וחשים נפילה,
חולשה או עצירת השפע. התמדה היא מלת המפתח כאן.

 

במהלך המסע גם מתעוררים ספקות. האם אני מוכשר.ת לכתיבה, האם הנושא שבחרתי לכתוב עליו הוא הנושא הנכון בעבורי? האם אני עושה זאת נכון? חוויותיכם.ן במהלך הכתיבה הן מקור עמוק להבנת עולמה של הדמות עליה אתם כותבים.

 

בהיותי כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ההנחיה שלי בסדנה פתוחה בפני כול סוגה של כתיבה, שתבחר.י בה. מטרתי היא לעזור לך לפתח את סיפורך בכל דרך שתבחר.י בה.

 

מה שתקבלו בסדנה הוא צירוף מיוחד הנובע מחיי כיוצר ומדרכי כמורה:

 

• שיחה שבועית על תחנה במסע הגיבור וכתיבה מסביבה

• מציאת נקודות ההשקה בין המסע שלך למסע של הדמות שלך

•  תגובות עומק לכול טקסט שאת.ה מעלה בפני הקבוצה עם הצעות לפיתוח

• קבלת כל ההרצאות בכתב אחרי הרצאתן

• מסלול מתחדש ומתמשך מבירור ראשוני של הרעיון, דרך כתיבת גרסה ראשונה ושנייה ועד לסיום הספר

• סיוע בחוות דעת, בעריכה ובהגשת כתב-היד להוצאות לאור

 

הסדנה לליווי בכתיבת ספר מיועדת לאנשים שכבר למדו אצלי או אצל אחרים בעבר, ומלווה את משתתפיה צעד צעד בכתיבת פרק אחד לפחות
מספרם מדי שבוע. תחילתה בלימוד טכניקת ההעברה של רגשות, זיכרונות, חוויות וכדומה
לדמויות בספר, המשכה בכתיבה באמצעות גירויים שבועיים בכיתה ובבית של פרקים, על פי המבנה התלת-מערכתי ונקודות העלילה השונות הכלולות במסע הגיבור.

 

מדי שיעור תקבלו גירויי כתיבה, תכתבו, תקראו ואז נשוחח על מה שעשינו. הסדנה נמשכת בהתמדה, במחזורים רצופים של שנים עשר מפגשים בני שעתיים וחצי, ומדי מחזור תקבלו כלים נוספים וחדשים לכתיבת הספר, ואחרי כן גם לשכתוב ופיתוח הגרסה הראשונה, לשיווק ואפילו לקידום מכירות של
ספרכם.ן

 

עשרות מבוגרי ובוגרות סדנה זו כבר השלימו את ספריהם, חלקם אף הוציאו אותם לאור וזכו בפרסים. את עבודותיכם תעלו לפורום סגור באתר האינטרנט שלי, שם נקרא אותן ונגיב אליהם כולנו. לכן גם חשובה יכולת השימוש במחשב.

 

אני מבקש שתגיעו למפגש עם מחברת ספירלה צהובה עם שורות (15X22 ס"מ) ועט פיילוט כחול. ניתן להשיג בלוק כזה בכל חנות לכלי כתיבה וציוד
משרדי.

הסדנה תתקיים באמצעות זום, בימי שני, בשעות 20.00-22.30, בתאריכים הבאים:14.6.21, 21.6.21, 28.6.21, 5.7.21, 12.7.21, 19.7.21, 26.7.21, 2.8.21, 9.8.21, 16.8.21, 23.8.21, 30.8.21.

פרטים נוספים והזמנה

מחיר הקורס בהנחה, בהרשמה מוקדמת ובתשלום מלא מראש – 3000 שקלים. מחיר הקורס המלא אחרי כן – 3600 שקלים בשלושה תשלומים באמצעות ביט, פייבוקס או בהעברה בנקאית.
Call Now Button