הגשת כתבי יד
הוצאת שופרא לספרות יפה מפרסמת מדי שנה מספר מצומצם של ספרים, בתחומים שונים, ובהם ספרי הדרכה לכותבים, ספרות להטב"קית, שירה וסיפורת מקור ותרגום, ספרי עיון והדרכה וספרי ילדים. בהיותה הוצאה של אדם אחד, אני בוחר אותם לפי טעמי, עורך אותם בעצמי והם רואים אור במימון מלא של המחבר.ת. עם זאת, אוכל לסייע לך בבנייה וניהול של קמפיין מימון המונים, בפנייה לקרנות וכדומה, בתשלום.

הנחיות לשליחת כתב יד

01.

אני מקבל לקריאה כתבי יד בשירה, בסיפורת (סיפורים קצרים, נובלה או רומן), שירה, עיון או ספרות ילדים.

02.

בעמוד השער של כתב היד כתבו את פרטי הקשר אתכם.ן: שם מלא, כתובת (כולל מיקוד), דוא"ל ומספר טלפון.

03

צרפו תיאור קצר (תמצית עלילה) של כתב היד (לא יותר מעמוד).

04.

הקפידו למספר את עמודי הקובץ ולעצב את הטקסט באופן נוח לקריאה (גופן frankRuehl, פרנקריהל, גודל 42 ורווח 1.5).

05.

יש לצרף ביוגרפיה קצרה שלכם.ן. אם פרסמתם כבר מיצירותיכם.ן בכתבי-עת ועיתונות מודפסת או אלקטרונית, ציינו זאת.

06.

שלחו את כתב היד הן מודפס וכרוך בכריכת ספירלה ל:אילן שיינפלד, ת"ד 466, תובל. 2013600, והן כקובץ אלקטרוני למייל: ilan@isheinfeld.com. את היצירה יש לשלוח בקובץ וורד אחד (ולא כקבצים נפרדים). ציינו בשורת הנושא של המייל את כותרת כתב היד, שם המחבר/ת ובסוגריים את הסוגה, לדוגמה: "מעשה בטבעת " מאת אילן שיינפלד (סיפורת).

07.

אקרא את כתב היד רק לאחר קבלת תשלום בעבור כך.

תהליך קבלת ההחלטות

במידה ואמצא כי כתב-היד שהגשת מתאים לפרסום, אתקשר עמך בהסכם, שנדון על פרטיו ונחתום עליו לשביעות רצון של שני הצדדים. במידה ואראה כי כתב-היד שהגשת טעון עריכה, אציע לך עריכה בתשלום.

 

במידה וכתב-היד זקוק לעבודה נוספת, אציע בפניך תכנית עבודה לגרסה שנייה (בכפוף לתשלום לעיל). תהליך הקריאה וקבלת ההחלטה/חוות הדעת יארך בין 3-6 חודשים (בהתאם לגודל כתב-היד ומידת הפניות שלי באותו זמן). אשיב לך בדואר אלקטרוני.

הערכות מחיר לפרסום

אוכל לתת לך הערכת מחיר על פרסום ספרך בבית ההוצאה שלי רק אחרי סיום עריכתו. שכן, הערכת המחיר תלויה במספר העמודים של הספר אחרי קביעת הגודל הפיסי של הספר וחלוקתו לעמודים בתוכנת עימוד.

תשלום ויצירת קשר

• עלות הקריאה שלי בכתב יד עד 50 עמודים היא 585 ₪. 50-100 עמודים - 1170 ₪, ובהתאמה (585 ₪ עבור כול 50 עמודים נוספים).

• אם ברצונכם בחוות דעת מודפסת ומפורטת על כתב היד, המהווה למעשה תכנית עבודה על גרסה שנייה (5-7 עמודים על ספר שירה, 10-20 עמודים על רומן או קובץ סיפורים), עלותה היא 3510 ₪.

• במקרה שלא ניתן לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי, יש לשלוח את דמי הטיפול בהמחאה או במזומן לכתובת: אילן שיינפלד, ת"ד 466, תובל. 2013600. אשלח לך חשבונית/קבלה באי-מייל ו/או בדואר מיד עם קבלת הכסף.

Call Now Button