קול קורא: שירת הקשת המגדרית

מציג 0 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #36036
      אילן שיינפלד
      מנהל בפורום

      שירת הקשת המגדרית: קול קורא לקראת יום הנִראוּת הטרנסג'נדרית 31.3.22

      לכבוד יום הנִראוּת הטרנסג'נדרית, שנערך מדי שנה בתאריך 31 למרץ, יוצאת הוצאת שופרא לספרות יפה, המתמחה בספרות להט"בית, בקול קורא להגשת יצירות בשירה בנושא 'שירת הקשת המגדרית'.
      מטרת הקול הקורא היא להעמיק את ההבנה לכך, שמִגדרם.ן של בני.ות אדם הוא פרי תהליך על פני רצף, על פני ציר זהויות, להגביר את המודעות לתופעת הדיספוּריה המגדרית ולהעצים את הנראות הטרנסג'נדרית בישראל ובכלל.
      הקול הקורא פתוח בפני כול, אין הגבלה במספר השירים שניתן להגיש, בהיקפם או באורכם, ובלבד שיעסקו בקשת המגדרית ובנראות טרנסג'נדרית.
      את היצירות יש להעלות עד תאריך 10.3.22 למדור התחרויות באתר האינטרנט של אילן שיינפלד, בעלי הוצאת שופרא לספרות יפה, בכתובת http://www.isheinfeld.com.
      מקודם להעלאת יצירות לאתר יש להירשם אליו (ולא כמנוי לניוז לטר אלא כמשתמש.ת באתר). עליך ללחוץ על הצלמית המופיעה בצד שמאל מעל עמוד הפתיחה של האתר. במשבצת שתיפתח בפניך עליך ללחוץ על 'הרשמה'. בשם משתמש.ת יש לכתוב את שמך המלא (פרטי ומשפחה) באנגלית, ללא רווח. בסיסמה יש לכתוב את מספר הטלפון הנייד שלך בלי רווח או מקף מחבר. אחרי כן עליך להודיע לאילן במייל על הרשמתך לאתר. ilan@isheinfeld.com. רק אחרי שיאשר את הרשמתך לאתר ישלח לך הוראות איך להעלות אליו את יצירותיך. מנגנון זה נועד כדי לשמור על האתר מפני מתקפות סייבר או חדירת גורמים עוינים.
      היצירות שתיבחרנה יזכו בעותק מן הספר 'אִתחוּל', פרי עטה של המשוררת הטרנסג'נדרית שילה ויינברג, יוזמת הקול הקורא. שילה גם תבחר יחד עם אילן את היצירות הזוכות. בהתאם לכמות היצירות הנבחרות, ייתכן ונציע לך גם להשתתף בהוצאתה לאור של אנתולוגיית שירה בנושא 'שירת הקשת המגדרית.'
      אשמח על פרסום קול קורא זה באתר/בעמודיך ברשתות החברתיות.
      בתודה,
      אילן שיינפלד
      הוצאת שופרא לספרות יפה

מציג 0 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'TIELABS_BBPRESS' does not have a method 'share_buttons' in /home/ishinfel/domains/isheinfeld.com/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
מודעה
Call Now Button