Uncategorized

זהו. נגמר. הפסדתם.

התנגדות ושמחות אחרות (105).

     זהו. נגמר. הפסדתם. הפסדתם את ההפיכה המשטרית, הפסדתם את חזון ההתנחלות בלבבות שלכם, הפסדתם אותנו. הפסדתם הכול פעמיים. פעם אחת בנאומו היהיר של יריב לוין, ופעם אחת נוספת, פעם אחת יותר מדי, ביום הכיפורים הזה, שבו הכנתם מראש מבצע השתלטות של נערי גבעות חמושים ביום הכי קדוש לכל יהודי וישראלי באשר הוא, במעוזי הערים החילוניות בישראל.

     אתם עדיין מחזיקים 64 אצבעות בכנסת, וידיכם עדיין אוחזות ברסן השלטון. אבל זה זמני. אנחנו נוריד אתכם מן השלטון, נסלק את הגרעינים התורניים והישיבות התיכוניות שלכם מן הערים החילוניות ונחזיר אתכם למשיחיסטאן, מעבר לקו הירוק, למקום ממנו הגחתם. אבל הפעם בלי הגנה של מיטב בנינו ובנותינו עליכם. אף חייל חילוני, דמוקרט, ציוני, לא יחצה את הקו ירוק, אף חייל חילוני, דמוקרט, ציוני לא יסכן את חייו כדי להגן על פורעיכם, גם לא על מדינת משיחיסטאן שלכם. תסתדרו לבד.

     אינני יודע מה יפסוק בית המשפט העליון, אינני יודע איך יתנהגו כוחות הביטחון מול הפרת פסיקתו. דבר אחד אני יודע בבירור – ביום הכיפורים הזה, יום חשבון נפש והתמרקות מחטא, הצלחתם להעיר את הנמר מרבצו. לא רק השמאל, לא רק הקצוות של החברה הישראלית, ביום הכיפורים הזה כול המרכז הליברלי, החילוני, הציוני, קם על מחריביו.

     ומכאן כבר לא נעצור. לא בסוכות, לא בשמחת תורה, לא מול פסיקות בית המשפט העליון ולא מול התחדשות החקיקה במושב החורף של הכנסת, גם לא מול הסכם השלום עם סעודיה וניסיונו של הנאשם לסחרר לנו את הראש בהבטחה של שלום ונורמליזציה, בעוד הוא מכחיד את מדינת ישראל הציונית, החילונית, הליברלית, היהודית הדמוקרטית באמת.

     נרדוף אתכם בכול מקום, נהדוף אתכם אל מאורות האופל שהגחתם מהן. אתם, חמישה אחוז מאוכלוסיית ישראל, סרטן ממאיר של לאומנות גזענית, הומופובית, מיזוגנית ומשיחית, לא תהרסו לנו את החיים ולא תגנבו לנו את המדינה מתחת לידיים. זהו. חזון העוועים הזה נגמר. ממשלת הימין על מלא שלכם תיפול, חזונות הרב קוק על חמורו של משיח ייגנזו בדברי הימים. אתם, פסולת היהדות, לא בניה הנאמנים של הארץ הזאת אלא מחריביה בקודש, תצטרכו להחליט אם אתם רוצים לשוב אל המחנה הגדול, שייסד, פיתח, שימר ומתחזק את הארץ הזאת כמדינה יהודית דמוקרטית משגשגת ונאורה, או להיתקע בפלסטין ולהתמודד עם זעם תושביה. בלעדינו. על נחלת האבות המסוימת הזאת הקיזו רק את דמכם.

     אנחנו קורעים עליכם היום קריעה. עליכם ועל צאן מרעיתכם. עליכם ועל נשותיכם ועל טפכם. מנודים תהיו מקהל ישראל הדמוקרטית. לא אחינו אתם אלא מחריבינו. מקומכם לא יכירכם בינינו. ואין ולא תהיה בינינו שום פשרה ושום הידברות, מלבד איבת נצח ומאבק עד חורמה.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button