אקטואליהארגוניםדעותהמחאה הלהט"ביתהקהילה הלהט"ביתפוליטיקהקמפיין הבחירות

הדף היומי (118). אלטרנטיבה שלטונית. צו 8.

לאור המשבר הפוליטי והמשבר הבריאותי-כלכלי-חברתי חסר התקדים שישראל נקלעה אליו, בראש וראשונה הוא משבר מנהיגות, מדברים כולם וכולן על כך, שעלינו להקים מיד תנועה/מפלגה חדשה, אלטרנטיבה שלטונית לקיים. אבל אף אחד לא מרימ/ה את הדגל. בכול קבוצות המחאה שאני חבר בהן, כולםן מדבריםות על כך. אבל אף אחד לא קם ועושה מעשה.

אמנם, במוסף סוף השבוע של 'ידיעות אחרונות' פרסם נחום ברנע קטע קצר, הבוחן את תגובת הציבור לאפשרות שרון חולדאי, ראש העיר תל אביב יפו, יקים אלטרנטיבה כזאת. אך ככול הידוע לי רון עוד לא החליט אם הוא קופץ למים.

מצב זה, של ואקום במרכז המפה הפוליטית, אינו יכול להישאר כמות שהוא. כול יום שעובר מחיש את נפילתו של נתניהו מכסאו, אם על ידי הדחה בתוך הליכוד ואם על ידי רקימת ממשלה חלופית מאחורי גוו. הסדר כזה יוכל לשמש לזמן ביניים, שאחריו נצטרך ללכת למערכת בחירות חדשה. זה יקרה בתוך מספר חודשים, ועד אז חייבת לקום אלטרנטיבה פוליטית לכול מאוכזבי/ות הליכוד, וגם מאוכזבי/ות כחול לבן והשמאל.

מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד היא מפלגה ראויה, עם אנשים מצוינים. אבל למרבה הצער, ישנם עדיין רבים ורבות בציבור שאינם מסוגלים לראות את עצמםן מצביעים בעבורה. בעבור למעלה ממיליון ישראלים, חייבת לקום כאן אלטרנטיבה פוליטית חדשה. וזה חייב לקרות עכשיו.

בסדרת שיחות ליליות שערכנו חברי הטוב, הקמפיינר והסלוגניסט ערן פוגל, ואני, הגה ערן חברי את הקונספט: מילואים. האלטרנטיבה השלטונית החדשה תהיה מורכבת מא/נשים טובים וטובות, מכול שדרות הציבור – האקדמיה, הצבא, הפוליטיקה, החינוך, הבריאות, הכלכלה, הרווחה – ומכול הקהילות והמגזרים המהווים את פסיפס החברה הישראלית – יהודים, ערבים, דרוזים, צ'רקסים, בדווים, וכמובן גם העולים הוותיקים והחדשים ממדינות חבר העמים ומאתיופיה, הנכים, הקשישים, החד-הוריות, הלהט"בים וכו' – שישקפו את עושרה של החברה הישראלית ויבקשו לעשות להבראתה ולצמיחתה.

לכן החלטתי לפנות הערב בפוסט זה לכול קוראיי וקוראותיי ברשתות החברתיות – אם היה ביכולתך לגייס בצו 8 א/נשים טובים וטובות מן המגזרים והקהילות ושדרות הציבור לעיל, את מי היית רוצה לראות חבר/ה במפלגה כזאת?

אשמח אם תגיבו לפוסט זה ברשימה שמית של א/נשים כאלה, וכמובן אם תפיצו אותו ברבים, שיתפוס תאוצה, ואז נוכל לבחון יחד, בצורה הדמוקרטית ביותר, אם נוכל לכנס את כול הא/נשים הטובים האלה יחד, כדי ליצור כאן שינוי.

חשוב לי שהפוסט הזה יגיע לכול הקהילות והמגזרים, ובתוכםן גם לצעירות ולצעירים. בימים, ובעיקר בלילות האחרונים, הוכיחו צעירי וצעירות ישראל אילו א/נשים נפלאים/ות הםן, וראוי שיטלו חלק מעשי בעיצוב גורלםן.

תודה, מלא תקווה,

אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך
Close
Call Now Button