אקטואליהדעותמשטרת ישראלשירות הביטחון הכללי שב"כ

הדף היומי (126). מחר הבסטיליה נופלת.

מחר הבסטיליה נופלת. לפחות מאה אלף ישראלים יהיו במחאות השונות ברחבי הארץ. רובם יגיעו לבלפור, חלקם לקיסריה, אחרים יתפזרו על 260 גשרים ברחבי הארץ. אבל בלפור זה המקום, וכול מי שיכול/ה לנסוע לשם מחר, חייב/ת למלא מכונית ולהגיע לבלפור. עם דגלים, זמבורות, תופים, בנדנות ובעיקר עם ידיעה ברורה: מחר הבסטיליה נופלת. מחר אם כול ההפגנות, אחריה יהיה הנאשם חייב להכריז על נבצרות – או לרדת מכיסאו בעזרת בית הדין הגבוה לצדק, הכנסת והשב"כ.

זה יקרה מחר, לא רק בגלל מצב הכוכבים, לא רק בגלל הנבואות, אלא גם ובעיקר בשל הצטברות מסה קריטית של גילויים. היום פרסם רונן ברגמן ב"ידיעות אחרונות" מקצת ממה שהיה יכול לחשוף מתחקיר הצוללות של התנועה לאיכות השלטון. גם מן המעט שנחשף ברור, שבנימין נתניהו הוליך שולל לכאורה את מערכת הביטחון, את הקבינט, את הנשיא ואת אזרחי ישראל. ברור ששיקוליו באישור רכש הצוללות והספינות, ואישור מכירת הצוללות המתקדמות למצרים, היו נגועים לכאורה בשיקולים זרים, ולכול הפחות לא התקבלו בשרשרת הפיקודית ובתהליך ההחלטות הרגיל.

אתמול התגלה, כי בנימין נתניהו התלונן בפומבי ובמשטרה על איומים ברצח כלפיו וכלפי בני משפחתו, על סמך תפיסתו של הומלס עם עבר פסיכיאטרי ליד ביתו, ועל סמך איום ברצח מחשבון מפוברק בפייסבוק. הגילוי הזה הביא להתמוטטות מהירה של אמינותו, אמינות בנו ואמינות תומכיהם ברשתות החברתיות. כעת, אחרי שפייסבוק נאלצה להסיר את הפרופיל המזויף ממנו צוייצה הודעת הסתה נגד הנאשם, השתתקו פתאום אלפי הבוטים של תומכיו האלמוניים מהודו ומשלל ארצות תבל אחרות. כול חבריי וחברותיי מדווחים, כי אחוז התגובות של בוטים ירד פלאים בשתי היממות האחרונות.

זה לא מקרה. מנגנון ההסתה, השיסוי והשקר של הנאשם הולך ונחשף. מישהו שילם בשביל להפעיל רשת מתוחכמת של בוטים, מחוץ לגבולות ישראל ולדין הישראלי, כדי להטריף את דעתנו, כדי לשסות אותנו איש ברעהו, כדי לגרום לנו להאמין עד מה רב כוחו של הנאשם בעולם ובארץ, ושכדאי לנו לא להתעסק אתו, ולהניח לו לטבול ושרץ בידו, בתיקי האלפים, ובתיקי הצוללות והמניות.

ההסתה המתמדת הזאת, באמצעות רשת בוטים בינלאומית, ניסתה להשלים את ההשתלטות של הנאשם, בנו ועוזריו על התקשורת הממוסדת. לא היה לו די בעיתון יומי, בחינמון שיהדהד את ההסתה שלו ויתמוך בשלטונו, בערוץ 20, ברשת תומכיו, אנשי תקשורת לכאורה, בגלי צה"ל ובקול ישראל, כמו גם במרבית ערוצי הטלוויזיה והעיתונים. לא היה לו די בפירוק הערוץ הראשון, בניסיון לשבירת התאגיד, בריסוק ערוץ 12 ו-13 ובעשיית כול אלה אף על פי שיש נגדו כתב אישום בפרשות מגעיו עם מו"ל "ידיעות אחרונות" ועם האתר "וואלה." הוא ניסה להשלים את השתלטותו על תודעת האזרחים כאן גם על ידי רשת בוטים מן המזרח הרחוק.

אבל כול זה קרס עתה. כי בעידן הרשתות החברתיות אי אפשר לתחזק שקר לזמן רב מדי. ואני מאמין שבקרוב, יתגלו עוד ועוד גילויים מחרידים על האופן בו השתמשה החונטה השלטונית הזאת ברשתות החברתיות.

ערוותו של הנאשם נתגלתה השבוע גם בכמות תומכיו. מאהל הביביסטים בבלפור כמעט ונטוש. נותרו ממנו רק מחסומי משטרה ושלטים עליהם, וכמה תמהונים שמגיעים אליו. רן כרמי בוזגלו, שהפיץ ברשתות החברתיות הודעת ווטסאפ, לפיה הוא מקים מליציה להגנתו של ראש הממשלה, נחשף בקלונו, עם קבוצה של 10 קשישים וקשישות העושים תרגילי תס"ח עם דגלי ישראל. השר לביטחון פנים, שאישר ל-13000 נושאי נשק, מאבטחים, ליטול עמם את נשקם הביתה, וככול הידוע לי עושה כבר שנים לקידום חקיקה מקלה על נשיאת נשק בישראל, ובו-בזמן על פקידת נושאי נשק לליכוד, כבר מבין שאנחנו יודעים את כול אלה, ומביטים בו, בעיניים פיכחות.

השר לביטחון פנים גם מבין שהמשטרה, עם ניצב דורון ידיד, מ"מ מקום המפכ"ל והקצונה הבכירה שלה בהווה ובעבר, הבהירה לו השבוע שאינה סרה עוד לרצונו "לאתגר" את פסיקת בג"צ. היא נמנעה משימוש באלימות יתר בהפגנה ביום חמישי, ניצב ידיד נתן ראיון גדול בו הוא מבהיר, כי הוא עומד לטובת האזרחים ולא לשירות השררה, והמשטרה גם אסרה את פעילי הימין שהיכו מפגינים בתל אביב, ועוד  עשרות מפעילי 'לה פמיליה', שניסו לחרחר מהומות בהפגנה בבלפור ביום חמישי.

בכירי המשטרה גם דאגו להדליף לאביעד גליקמן את ניסיונו לכאורה של השר לביטחון פנים, להבטיח לכאורה, שמי שימונה למפכ"ל יהיה נגד המחאה. כך שגם זה כבר אבוד לו, ולשולחו.

היועץ המשפטי לממשלה הבהיר לנאשם, כי הוא מצוי במצב חמור של ניגוד עניינים, ובכך למעשה סלל את הדרך להכרזה על נבצרותו, וכאשר הנאשם הודיע שלא יכבד זאת, גלגל היועמ"ש אותו ואת עורך דינו מכול המדרגות המטפוריות של מערכת החוק והמשפט.

פרופסור גמזו, הפרויקטור החדש לטיפול במשבר הקורונה, חשף את חדלונו של הנאשם, כאשר העלה את כול מה שהיה ידוע למערכת לפני ארבעה-חמישה חודשים – הצורך בבדיקות אפידמיולוגיות ובקטיעת שרשרות ההדבקה – ועל ידי כך הציג את הנאשם בקלונו, בהיעדר היכולת שלו לנהל ולהנהיג עם במשבר בריאותי, כלכלי וחברתי שלא היה כמותו, ובמידה רבה הגיע לשבר הנוכחי שלו בשל הימנעות הנאשם מהעברת הסמכויות לטיפול במשבר והאצלתן על נפתלי בנט, שר הביטחון לשעבר, יריבו.

על כול אלה ניסו עדיין הנאשם ובנו לכסות בשפת ההפך שלהם, שבה המקרבן הופך לקורבן, שבה ראש ממשלה שעסוק במשך שנים בהסתה, בשיסוי ובפילוג של עם ישראל, הן מיהדות התפוצות, הן בין ימין לשמאל, הן בין יהודים לבין ערבים, הפקיר את עמו ושולח את ידו בכספי המדינה מעמיד את עצמו כקרבן הסתה, בניסיון שקוף, נואל ובזוי ליצור שוויון ערך בינו, המסית שחולל את ההסתה בכיכר ציון בשנת 1995, בהשפעתה נרצח ראש ממשלה בישראל, לבין יצחק רבין, הקרבן עצמו.

אבל השימוש בשלל תארים כלפי המפגינים נגדו, הכינוי שלנו בשם אנרכיסטים, ונדליסטים, סמולנים, מפיצי מחלות ופדופילים, שהשר לביטחון פנים הדהד במושג 'מדגרת קורונה,' ואחרים משופריו ושליחיו של הנאשם ושל בנו בשלל תארים אחרים – קרס.

אנחנו יודעים מי אנחנו, בנימין נתניהו. אנחנו יודעים שהאנרכיסט היחיד כאן, האדם היחיד שיצא למסע ריסוק של מערכות החוק, האכיפה והמשפט, האדם היחיד שסילק מעל דרכו כול אדם הגון, הקיף את עצמו בקבוצת מלחכי פנכה מפיונרים, החדיר למשרות בכירות את נאמניו שמוטי הלסת, העז לקרוא תיגר על בית המשפט בפתחו, לא מינה לעצמו סנגורים ולא שילם להם את שכרם, ונמנע אפילו מליטול מבית המשפט את כול החומרים לבניית הגנה על שמו, הוא אתה.

אנחנו יודעים שלא אנחנו האנרכיסטים בסיפור הזה. שאתה ובנך וכול עוזריך וסובביך, אתם האנרכיסטים, אתם המאיימים להחריב את ישראל ולשרוף אותה, בדיוק כמו שהבטיחה רעייתך, בשיחת חמס אחת שניהלה, כדרכה, בצעקות. אנחנו גם יודעים, שהיא לא אישה רכה ונעימה ומסבירת פנים כפי שאתם מציגים אותה לציבור. שהיא עבריינית מורשעת, לא צדקת, גם לא נשמה טובה. אנחנו יודעים שאתם חיים מכספי מיליארדרים וטייקונים, בלי כרטיס אשראי, מנהלים אורח חיים נהנתני וחזירי, ואנחנו יודעים שדאגתם לעצמכם להחזר מס, וניסיתם לקחת מקופת הציבור גם החזר הוצאות אישיות על גחמותיכם.

אנחנו יודעים שאין לנו שום שיג ושיח אתכם. שאתם כוחות הטומאה ואנחנו כוחות הטוב. שאנחנו ציונים, אוהבי הארץ, אנשים עמלים, שתקוותם נשברה, חירותם נגזלה בתקנות לשעת חירום, ובהן מעקב על ידי השב"כ ומתן סמכויות חסרות תקדים בידיך. אנחנו יודעים שאנחנו רוצים לחיות פה בשלום, בצדק, בחירות, בשוויון זכויות אזרחי בין כול אזרחי ישראל, ובערבות הדדית. אנחנו יודעים, שאלה ערכים שאתה בכלל לא מסוגל לתפוס בהכרתך.

ולכן מחר, 1.8.20, אנחנו נעלה במאות אלפים אל בלפור, ונצבא על הגדרות, וגם בקיסריה, וגם בגשרים. ומחר, ה-1.8.20, אנחנו נפיל אותך משלטונך. לא באלימות, חלילה, בכוח הנוכחות שלנו, בכוח הצעקה.

אם אתה משלה את עצמך שתוכל להמשיך לשלוט בנו מכוח סמכויות החירום שהקנית לעצמך, מכוח הבוגדנות של מי שהיו אמורים לייצג אותנו מולך, מכוח הכנסת ששבית, אתה טועה. השבוע זה ייגמר, נתניהו. בנך יעמוד ביום ראשון בבית המשפט, על פרסום פרטיהם האישיים של ראשי עמותת 'חוזה חדש,' אתה תעמוד בפני חידוש החקירות נגדך בפרשת הצוללות והמניות, וכול תומכיך, בליכוד ומחוצה לו יבינו, כי נחרץ גורלך.

נשאר רק דבר אחד. האם תלך בשקט, או ברעש. האם תכריז השבוע על נבצרות, או תתעקש לעשות ניסיון אחרון ונואש להיאחז במשרתך. אישית, אני מציע לך לא לעשות כן. ולא כאיום, חלילה. אין לי יכולת לאיים עליך בדבר. אתה האדם השמור במדינה. אבל אם רק תעז לנסות להמשיך להסית, אם רק תעז לנסות להקים ממשלת 61, אם רק תעז להשתלח בהסתה שלך – ועל ידי כך להתיר את דמם – של היועהמ"ש, התובעת ליאת בן ארי או שופטיך, אתה תעמוד בפני מרי אזרחי כזה, שלא יותיר בידך שום ברירה אחרת מלבד לברוח מכאן.

השמועות אומרות שכבר הכנתם לכם מקום מקלט, ביבי. אינני יודע אם יש בכך אמת, אם לאו. אבל אם כך הדבר, מוטב שתודיע על נבצרות ותסתלק מכאן. כי הדבר הבא שיקרה השבוע, ביבי, הוא שאני אישית אעשה כול שביכולתי כדי לארגן די והותר אנשים ונשים במדינה הזאת, שיתבעו מבית המשפט הגבוה לצדק להוציא נגדך צו יציאה מן הארץ, כדי שתעמוד למשפטך.

זה הזמן האחרון שלך לברוח מכאן, ביבי. אחרי כן נוציא נגדך צו איסור יציאה מן הארץ, ואז כבר לא תוכל, גם אם תרצה, לברוח מכאן.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button