אקטואליהדעותפוליטיקה

הדף היומי (144). אתה צודק, ביבי, אני מיליונר.

היום צייץ המיליונר בנימין נתניהו, בחשבון הטוויטר שלו, את הודעת הליכוד, שכותרתה היא 'טייקונים מאחורי הפגנות השמאל הספונטניות.' וזו לשונה: "הפגנות השמאל הן ההפגנות 'הספונטניות' המאורגנות ביותר אי פעם. מי שעומד מאחוריהן ומממן אותן הם טייקונים מהשמאל וביניהם אורני פטרושקה וקובי ריכטר – יחד עם אהוד ברק, חברו של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. גם המיליארדים אייל וולדמן וברק חכמוב תומכים בדרכים שונות בהפגנות השמאל. טייקונים ציניים מביאים את האוטובוסים מהקיבוצים וממקומות אחרים ומזרימים מיליונים לליבוי הפגנות השמאל, הפגנות 'עממיות' כביכול. הפגנות שבהם המארגנים שולחים במכוון אנשים מבוגרים להתעמת בקו הראשון מול השוטרים".

"הפרקליטות, לצערנו, מסייעת להם בהקלות חסרות תקדים שרומסות את החוק ואת הנחיות הקורונה ומאפשרות לשמאל לחסום כבישים, לפגוע בשוטרים ולסכן את פעילות מד״א, כיבוי האש והמשטרה.

"בעוד שהפרקליטות דרשה יד קשה כנגד מפגיני הימין שחסמו צירים בזמן ההתנתקות ובהפגנות העדה האתיופית, כשמדובר בהפגנות השמאל האנרכיסטי נגד ראש הממשלה נתניהו – הכל מותר. איזו צביעות. דמיינו מה היה קורה אם מפגיני ימין היו חוסמים את צומת עזריאלי? הפרקליטות נותנת ידה לאנרכיה בזמן שאנחנו נלחמים בכל כוחנו בקורונה".

*

    את כתב השטנה וההסתה הזה פרסם מיליונר, שהרוויח 16 מיליון ש"ח בעסקת מניות, הכרוכה-לכאורה בפרשת הצוללות, שאת רכישתן לישראל ומכירתן למצריים ביצע בגנבת דעת, מבלי ליידע את הדרגים המקצועיים, ותוך כדי שקר גס לציבור בישראל. המיליונר הזה, שאינו כאחד האדם, אינו מחזיק כרטיס אשראי מזה חמש עשרה שנים, חי במזומן, עם דולרים שהוא מכניס כול יום לגרביים ומשלם בהם לפי הצורך. הוא גם נהנה ממתנות נדיבות של מיליארדרים, שמימנו לאשתו שמפניה ורודה, לו סיגרים וחליפות משובחות, ומי יודע מה לא.

אותו מיליונר גם תבע וקיבל מקופת המדינה לא מכבר החזר מס דשן, וניסה להוציא מקופת המדינה גם החזר הוצאות אישיות, אך נמנע מכך ברגע האחרון בשל התגובות השליליות בציבור, הכורע תחת אבטלה, במשבר הקורונה.

בהודעה שפרסם, הוא משרבב כמובן את הפדופיל המורשע, כדי להמשיך לזהם את יריבו המר ביותר, האיש שהוא הכי חושש מפניו, מפקדו בסיירת מטכ"ל לשעבר, אהוד ברק, מלגלג על הספונטניות והעממיות של ההפגנות, טוען שמבוגרים נשלחים בהן במכוון לשורות הקדמיות כדי להתעמת עם המשטרה, ולקינוח מאשים את הפרקליטות – שמולה הוא עומד כנאשם עם שלושה כתבי אישום חמורים, בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים – שהיא מגבה את הפגנות השמאל, ומשסה את בוחריו, מן הימין, בפרקליטות, ואגב כך גם מנסה להסית נגדה ונגד השמאל את הקהילה האתיופית.

מלאכת האריגה של כתב השטנה הזה היא מלאכת מחשבת. אבל תפריה הגסים ניכרים לעין כול. מדובר בעוד סחריר מזוהם מבית מדרשו של הנאשם, המוכן לשסות את חלקי החברה הישראלית אלה באלה, למוטט את מוסדות האכיפה, החוק והמשפט, כדי להציל את עורו ממשפטו.

אבל כול מי שנמצא בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם וברשתות החברתיות האחרות יכול לראות באופן ברור מאוד שמדובר בשקר. שום טייקון ושום מיליארדר לא מממן את המחאה נגד ראש הממשלה, אלא רבבות תורמים, בהמון מפעלי התרמה המתקיימים אד-הוק. המפגינים הם המשלמים על ההיסעים באוטובוסים מכול רחבי הארץ לבלפור, מפגיני הגשרים משלמים בעבור השלטים, החולצות והדגלים שהם מניפים, וכול אחד מן החתומים על העתירות המוגשות נגד רה"מ משלם בעבור זה טבין ותקילין. כול התרומות הללו נאספות ברשתות החברתיות באופן גלוי, ולכן, כול מי שיש לו חשבון ברשתות החברתיות יכול לראות כיצד המיליונר הנאשם מבלפור מתפתל, משקר ומשסה, ואגב כך גם מכוון את זעם תומכיו מן הימין כלפי עשירים ספציפיים, וכול זאת כדי להימלט מן האמת הפשוטה – המיליונר המשטה בעמו, המשסה אותו איש ברעהו, המיליונר הגוזל את קופת עמו בעבור סגנון חייו הרהבתני, המיליונר שאינו מהסס לשלוח ידו לקופת האוצר בשביל לקבל החזר מס והחזר הוצאות אישיות, המיליונר שאין לו כרטיס אשראי, אבל יש לו אחלה חיים נהנתניים – הוא בנימין נתניהו, הנאשם. ולא אף אחד אחר.

כדי להזים את השקר הגס הזה, אספר, כי אמנם, אני סוגר כול חודש במינוס, אף על פי שאני עובד מאד קשה לפרנסתי. ובכול זאת, מתוך ההבנה שאני חייב לתמוך במחאה ובכול הנפגעים ממשבר הקורונה, בחצי השנה האחרונה תרמתי כדלקמן:

הבן האתיופי שלי – 100 שקלים כדי שיהיה לו מה לאכול

חבר אמן שנקלע למצוקה – 300 שקלים בתמורה למכונת כתיבה ישנה

אם לשלוש בנות מקריית גת – 180 שקלים לקניות לשבת

הברית הישראלית – 90 שקלים לשלט 'קריים מיניסטר' לגשר מוטה גור בכרמיאל

חבר משורר – 100 שקלים להוצאה לאור של ספרו

קהילת 'זזים' – 30 שקלים למימון קמפיין מדבקות נגד הנאשם

הולצר ספרים – 150 שקלים להצלת חנות הספרים הירושלמית הוותיקה (וספר שרציתי)

תמול שלשום – 40 שקלים להצלת בית הקפה הספרותי הירושלמי הוותיק

ריקי שטרן  – 100 שקלים להוצאה לאור של ספרה הראשון של תלמידה שלי

האגודה למען הלהט"ב – 100 שקלים למאבק לשיוויון להורות גאה

תום בייקין אוחיון – 75 ש"ח להוצאת ספרו 'אגדות אמיתיות' כרך ב'

מבצר הדמוקרטיה – 500 שקלים לטובת העתירה לגבי ניגוד העניינים של הנאשם

סה"כ – 1765 שקלים, ממוצע של 220 שקלים לחודש, כתרומה למען הדברים שאני מאמין בהם.

אני גאה בכול אחת מן התרומות שתרמתי. חבל שאין ידי משגת לתרום עוד. למען האמת, אני עצמי נעזרתי בתרומות בחצי השנה האחרונה, ובעזרה מקרוביי, כדי להצליח לעבור מחודש לחודש. גם מענקי הקורונה של ממשלת ישראל הצילו אותי, פשוט כך, ממלתעות הבנקים.

     אגב, את התרומה לאם מקרית גת תרמתי עשר דקות אחרי שמישהי תרמה לי 500 שקלים כדי שאעבור את היום. זה קרה ממש בו זמנית. קיבלתי הודעה על מצוקתה רגע אחרי שעזרו לי, אז עזרתי לה.
     זו המשמעות של ערבות הדדית ישראלית, ביבי. אבל מיליונר כמוך, בלי כרטיס אשראי, לא יכול אפילו להבין את זה. שלא לדבר על תרומה מכיסך. כי כיום, בלי כרטיס אשראי גם אי אפשר לתרום כלום בקמפיינים של הדסטארט, שמח לעדכן אותך.

אני הוא אחד מרבבות הטייקונים והמיליונרים, המממנים את המחאה נגדך, בנימין נתניהו, המיליונר העלוב, שאפילו כרטיס אשראי אינך מחזיק. אגב, אני מחזיק ארבעה. כך, אני מתמרן עם יתרות האשראי שלי כדי שיהיה לי כסף לאוכל ולדלק. מזומן, גם אם תגרד את הארנק שלי שלי, לא תמצא. לא בשקלים ולא בדולרים. אני גם אחד מאותם רבבות המממנים מן המעט שיש להם עזרה לאם קשת יום ולחברים יוצרים, שזקוקים לעזרה כתוצאה מן המשבר הכלכלי האיום שקלעת אליו את ישראל בהחלטותיך.

ושיהיה לך ברור, איש ארור, אם יפנו אלי שוב מאחת מתנועות המחאה, ויבקשו ממני עזרה כספית, אתן מתוך מה שאין לי. וזאת, מן הטעם הפשוט – אעשה כול מה שאוכל, בגבולות החוק, כדי להביא לסילוקך מן הזירה הציבורית והשלכתך לבור כלא. בגין השוחד, המרמה והפרת האמונים, ובעיקר בגין ההסתה המתועבת שאתה מניע ומחולל ומפיץ על כול סביבותיך. כי אתה, מיליונר עלוב, אינך ראוי להיות ראש ממשלה בישראל. כי אתה איש תוך ומרמה.

 

נ.ב.

מרוב זעם שכחתי לגמרי שגם אני עצמי נמצא בקמפיין הדסטארט, שבו אני אוסף כסף כדי להוציא לאור ארבעה ספרי ילדים, העוסקים בחינוך לקבלת האחר והשונה בחברה. ביבי, ממש אשמח אם תוציא כמה דולרים מהגרביים ותעזור לי לממש את חלומי זה, בעבור כלל ילדי ישראל. וכמובן גם אתם/ן, קוראיי וקוראותיים – רכשו לעצמכם/ן ולילדיכםן/נכדיכם/נכדותיכםן או למערכת החינוך שלהם ספרי ילדים אלה – וכך תעזרו לי להוציאם לאור. שתפו והפיצו. תודה רבה! הנה זה כאן – https://headstart.co.il/project/56589

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button