אקטואליהדעותפוליטיקה

הדף היומי (164). ממחר הכתובת שלנו היא סמולנסקין 9 ירושלים.

אם הלילה יעבור בכנסת החוק על איסור ההפגנות, והגבלתן למרחק 1000 מ' בלבד מביתו של אדם, תהפוך המחאה ממרוכזת בבלפור, שזה סמולנסקין 9 ירושלים, למבוזרת. זה לא בהכרח רע. ככול שהמחאה תהיה מבוזרת יותר, ככול שהמחאה תתגלה בכול ישוב וצומת בישראל, כך תגביר את עצמתה, כך תסחף אליה עוד ועוד ישראלים, שעד לא לא באו לבלפור מחמת החשש מפני המגיפה, או משום שלא הבינו שהארץ שלהם נלקחה מהם הערב לתמיד.

ההפגנות תימשכנה. הן תימשכנה בשיירות, בהפגנות בפריפריה, בהפגנות בבתים. הן תימשכנה בהעלאת סרטונים ופוסטים אל הרשת, בהחתמת עצומות, בשינוי יומיומי ומתמיד של האווירה הציבורית, עד שמאות אלפי ישראלים, מליוני ישראלים, יבינו את מה שהמפגינים בבלפור ובגשרים מבקשים לומר להם כבר כמה חודשים – אנחנו לא נגדכם, אנחנו אתכם, אנחנו חלק מכם. אנחנו ציונים, אוהבי הארץ, כמוכם, הורינו וסבינו וסבותינו בנו את הארץ הזאת, כמוכם אנחנו רוצים שהארץ הזאת תישאר טובה ושקטה ויציבה בעבור ילדינו.

אנחנו עולים לבלפור, כי בית ראש הממשלה, שכתובתו היא סמולנסקין 9 פינת בלפור ירושלים, הוא הבית שלנו, של כולנו, לא של משפחת נתניהו, לא של בנימין נתניהו, הנאשם בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים, לא של האדם הזה, המסית ומשסה ומפלג אותנו, ועושה כול שביכולתו כדי לקרוע אותנו לגזרים ולהביא אותנו לידי מלחמת אחים. דתיים וחילוניים, מזרחים ואשכנזים, קיבוצניקים ובני עיירות הפיתוח, עשירים ועניים.

האיש הזה, המקיים חיי פאר על חשבון המיסים של כולנו, וגם על חשבון מתנות ממילארדרים, אשתו העבריינית, המתעללת בעובדות בית ראש הממשלה, ובנו המופרע, המשתלח במוסדות האכיפה, החוק והמשפט, בנושאי משרות אמון בשירות הציבורי וגם בקבוצות שלמות בחברה הישראלית, וכול חבורת הפשע המקיפה אותם – כולם חייבים להסתלק מכאן. וזה לא עניין של שמאל וימין, אלא עניין של חברה מתוקנת מול חברה מושחתת, של שינאת אחים מול אחוות אחים וערבות הדדית.

אנחנו עם אחד. כולנו רוצים לחיות כאן בשלום ובביטחון, בחברה שיוויונית וצודקת. כולנו רוצים לחיות כאן יחד, יהודים וערבים ודרוזים וצ'רקסים, כולנו רוצים לשרת את המדינה הזאת, לשמור עליה, לבנות אותה ולפתח אותה. ואת כול זה נוכל לעשות יחד רק אם נתאגד יחד, ונוריד מן השלטון את האדם הרע העומד בראשו כעת. שקרן ותככן, מנוול חסר ערכים, שהורס לכולנו את החיים ומחריב לכולנו את הפרנסה, שודד לכולנו את התקווה וגומר לנו את החיים.

זו הסיבה, שאם יעבור החוק נגד ההפגנות הלילה בכנסת, אני מציע לכול ישראלי/ת הגונ/ה, לפנות כבר מחר למשרד הפנים, בבקשה לשנות את כתובתו בתעודת הזהות שלו לכתובתו של בית ראש הממשלה – סמולנסקין 9, פינת בלפור, ירושלים.

אם לא מתירים לנו להפגין, אלא ב-1000 המטרים ליד ביתנו, בואו נודיע כולנו למשרד הפנים, שהחל ממחר – כולנו דיירים של בית ראש הממשלה, ברחוב סמולנסקין 9 בירושלים. נראה עם כמה טפסי שינוי כתובת כאלה יוכל משרד הפנים להתמודד. נראה אם המשטרה תוכל לעצור אותנו, כשנבהיר במחסומים, שאנחנו בסך הכול חוזרים הביתה – אל הבית שלנו, של כולנו.

אנחנו נוריד את בנימין נתניהו משלטונו, בכול דרך חוקית אפשרי. ואז נבחר כולנו יחד ראש/ת ממשלה אחר/ת, נקים כאן ממשלת פיוס לאומית אמתית, נבריא את ישראל ונתקן אותה, נחדש את חזונה – ונביא אותה לשגשוג ולשלום.

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button