אקטואליהדעותמערכת הבריאות בישראלמשרד הבריאות

הדף היומי (212). מחר יצמח לי זנב, ומגיפת הפייק.

אתמול, אחרי שהעליתי פוסטים ברשתות החברתיות, על קריסת מוקד השירות של 'מכבי', יצרה אתי קשר חברה, בכירה ב'מכבי', ובזכותה תיאמתי מועדי חיסון נגד קורונה לאבא שלי ולי. אבא קיבל את החיסון הראשון הבוקר. אני אקבלו ביום שלישי.

בו-בזמן, מרגע שכתבתי על רצוני בחיסון, קיבלתי מיני הודעות מחברים וחברות ברשת, שמעוניינים לשמור עלי מפני החיסון, שנראה בעיניהם מסוכן, לא בדוק כהלכה ובלתי נחוץ.

אחת ההודעות הגיעה בצילום זה:

     מכיוון שכבר נכוויתי בעצמי מהפצת פייק ניוז, שלא בדקתי כיאות את מקורם, הפעם לא התעצלתי. חיפשתי בגוגל את המשפט הראשון במאמר, הגענתי למאמר בעיתון 'ביזנס אינסיידר,' וקראתי אותו. המאמר אומר בדיוק ההפך ממה שמשתמע מן הצילום, שמישהי שלחה לי. אוסטרליה לא נסוגה מתכנית החיסונים נגד קורונה. ההפך הוא הנכון. היא ביטלה את תכנית החיסונים בארצה, בשל ממצאים של נגיף האיידס, אבל תחת זאת הגדילה את כמות הרכש של חיסונים נגד קורונה שהזמינה מחברות פייזר, מודרנה ואחרות.

חברה אחרת הפיצה בקבוצת ווטסאפ קישור לאתר, ובו עדויות של רופאים רבים מרחבי העולם, לפיהם אין כלל מגיפה והחיסון מסוכן. וכך כתבה בהודעה שהפיצה: "מעל 18 אלף רופאים מכל העולם מבקשים להפסיק לאלתר את החיסון הגנטי ולידע את התושבים בדבר הבכנות הכרוכות באינוקולציה של חיסון אשר משנה את הגנום האנושי לראשונה בהיסטוריה הרפואית. אל תהיו שפני הניסוי בשם המדע בבקשההה הפיצו והסתכלו על עדויות הרופאים שהתעוררו לפני שיהה מאוחר מידי🙏".

כול כך נדהמתי מהודעתה, שמיד נכנסתי לאתר. מקודם ישבתי להקשיב לסרטון של הרופאים הללו. הקשבתי לו בצמרמורת ובעתה הולכת וגוברת. הרי תיאמתי מועד חיסון לאבי בן ה-85, שמיהר והתחסן הבוקר, ולי עצמי ליום שלישי הקרוב. מה עלי לעשות, תהיתי, האם לבטל את מועד החיסון ולהזהיר את אבא שלי, שלא ייטול את המנה השנייה? אימתי גברה, עד שהגעתי לעדותו של רופא, נעים סבר, שהסביר כי החיסון עושה שימוש בחומר שפותח בננו טכנולוגיה לצרכים צבאיים, וכי הזרקתו לגופנו הופכת אותנו לבובות נשלטות ביישומים המצויים במכשירי הסמרטפון שלנו.

באותו רגע הבנתי, שנקלעתי לסרט שקשור בקונספירציית הג'י-5. עצרתי את הצפייה בו, נשמתי לרווחה, ואז הצצתי בתכני האתר שבו מצוי הסרט הזה.

זהו אתר של קונספירציות. הוא מדבר על 'הסדר החדש' בעולם, על הג'י-5 ועל הקורונה כחלק מהונאה בינלאומית.

ובכן, מי מכםן שרוצה לפתח את רמות החרדה שלו.ה עד כלות, מוזמן.ת כמובן להיכנס לאתר, לצפות בו ולהאמין בתכניו. אני, לעומת זאת, רוצה לחיות, ורוצה את חיי בחזרה. ואף על פי שאני חשדן, וברור לי שלפחות בישראל משתמש השליט במגיפת הקורונה להנצחת שלטונו, אני אינני יכול לקבל, שכול הממסדים הרפואיים בתבל, ובראשם ה FDA האמריקני, כולם שוחדו בידי ביל גייטס או מישהו אחר, כדי להשתלט על האנושות. ואף על פי ששיעור התמותה הכולל לא עלה בזמן מגיפת הקורונה, בכול זאת, כול מי שלקה בה או איבד בה קרוב משפחה מעיד שזו מחלה איומה.

ולכן, אני אלך להתחסן ביום שלישי הקרוב במנת החיסון הראשונה של 'פייזר.' ואבא שלי ואני נתחסן גם במנה השנייה. ואני מקווה שלא יצמח לי מזה זנב. כי מה ייתן לי זנב עכשיו, באמצע החורף, שעה שאי אפשר לגרש בו יתושים וזבובים?

לילה טוב.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button