אקטואליהדעותפוליטיקהפלילים

הדף היומי (226). תסתלק כבר!

תשמע, ביבי, נמאס לי ממך לגמרי. הגעת לי עד לכאן. לא מסוגל לראות או לשמוע אותך, לא מסוגל להאמין למלה אחת היוצאת מפיך, לא מסוגל לקבל שום החלטה שלך כנקייה משיקולים אישיים או פוליטיים. אתה המנהיג המחורבן ביותר שהיה לישראל מאז ומעולם, נרקיסיסט חולה, שחי ומוקף בסביבה משפחתית חולה לא פחות ממך. הגעת להנהגה בזכות היכולת הרטורית שלך, שיעורי המצלמה שעשית, והיכולת המדהימה שלך לשקר, להונות את כול סובביך, להצמית כל גבר או אישה שצברו כוח לידך ב'ליכוד', בקואליציות ובממשלות שהקמת. אבל די. זהו. נמאסת לגמרי. אתה והכשלים שלך, אתה וארבעת אלפי המתים שעל ראשך, אתה ומליון המובטלים ומאות אלפי המשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית, רגשית ואישית איומה, אתה וההחלטות הסותרות, התמוהות, הפחדניות והמוטות שלך במהלך כול משבר הקורונה, שכולן נבעו ונובעות מאימת הדין, ומן הידיעה שלך, שיש הרבה מאד, בכול התיקים שאתה מואשם בהם, וגם בפרשיות שבהן עוד לא נפתחו נגדך חקירות, אבל תיפתחנה. נמאסת לגמרי. תסתלק מכאן.

אני לא מבין איך ישנו איזשהו הורה במדינת ישראל, כמוני, הורה לילדים רכים, בגילאי בית הספר היסודי, שעוד מוכן לבחור בך. אני לא מבין איך ישנו איזהו שכיר או עצמאי, שאיבד את מקום עבודתו או את העסק הקטן שלו, שעוד מסוגל לשמוע אותך. אני לא מבין איך איזשהו אדם מן החברה הערבית בישראל עוד מסוגל אפילו לחשוב להצביע בעבורך, אחרי מסע השיסוי, ההשפלה והרדיפה שהנהגת כלפי אזרחי ישראל הערבים. אחרי שהורדת את מעמדה של השפה הערבית כשפה רשמית שנייה, אחרי שקראת להם טרוריסטים ותומכי מחבלים, אחרי שניסית לשלוח מצלמות לקלפיות בחברה הערבית, כדי למוטט ולעצור את ההצבעה האזרחית הדמוקרטית שלהם, ואחרי שהדרת אותם בתקציבים, באדמות לבנייה לבניהם, וקודם כול בהדרתם ממעמדם כאזרחים שווים במדינת ישראל, באמצעות השמטת המילה 'שוויון' מחוק הלאום המתועב, הגזעני והבלתי נחוץ שחוקקת.

אינני מבין כיצד חבריך וחברותיך ב'ליכוד' עוד לא הבינו, שכדי לצמוח הם חייבים להקיא אותך מתוכם. להגלות אותך לאי בודד, האי הבודד של בית המשפט העליון, שתעמוד בו למשפטך. אני לא מבין איך החרדים עוד חושבים שהם יכולים לתמוך בך, ולהסתייע על ידך, כשהם רואים איך התנהלותך איתם, פשרנותך איתם בכול הנוגע למגיפת הקורונה, עצימת העין שלך ואולי חמור מזה, בכול הנוגע לייבוא אברכים חולים מארה"ב, הביאה להשתוללות הנוראה של מלאך המוות בחצרות ביתר ומודיעין עילית ובני ברק, ושאר הערים החרדיות.

אתה המנהיג הכושל ביותר שהיה לישראל מאז ומעולם. אפילו מנהיגים אפורים כמו לוי אשכול או משה שמיר היו טובים ממך, מפני ששמרו על הדמוקרטיה, שמרו על היציבות, לא הילכו בגדולות ונשמרו לנפשם ולנפשותינו. אתה מנהל כושל, הזינוק בכלכלת ישראל עד משבר הקורונה לא היה בזכותך, אלא בזכות אנשי ההיי טק והיזמים בכול ענפי הכלכלה. אתה ידעת רק להפריט את השירות הממשלתי, למכור את משאבי הטבע של ישראל, לפעור פערים כלכליים-חברתיים בלתי נתפסים בחברה הישראלית, ואז לדרדר אותה לתהומות באמצעות אי אישור התקציב, ההיתר שהתרת לחולי קורונה לשוב ארצה מכול תפוצות הגולה – ומדיניות הסגרים, שלא עצרה את המגפה על סף בתינו, אלא ההפך מזה – הבטיחה את אחוזי ההדבקה, ובו-בזמן גם את קריסתה של כלכלת ישראל, את שברונם של מליוני ישראלים ואת הדרדרותם למצב כלכלי איום ולמצב אישי ורגשי איום ונורא.

אני אב יחידני לתאומים. עד למשבר הקורונה ובמהלכו התפרנסתי, ועודני מתפרנס, מכתיבת ספרים ומכירתם הצנועה, מעריכת ספריהם של אחרים ומהוראת כתיבה בסדנאות לכתיבה יוצרת. אישכהו הצלחתי להחזיק מעמד. לעמוד בתשלומי ההלוואות על הפונדקאות, להתגלגל מחודש לחודש. מאז תחילת המשבר נטלתי, בלית ברירה, מענקי קורונה. אני יודע שבזה רק העמקתי את חובותיי, וכעת העמדתי לי חוב עצום לקופת המדינה. בניגוד למדינות אחרות, כמו קנדה למשל, שבה אדם צריך רק להירשם ברשות המיסים ולקבל מיד, בלחיצת כפתור, 2000 דולר לחשבונו, ורובם גם לא צריכים להחזירם, כאן זה אחרת. בלחיצת כפתור אני מקבל כסף יפה מן הממשלה – מתוך ידיעה ברורה שאני כורה בור לעצמי. כי אחרי כן יהיה עלי להשיבו לקופת האוצר בריבית דריבית.

ואני יודע שזהו מזלי הטוב, שיש לי אפשרות למשוך מענקי קורונה. כי בעלי עסקים רבים אחרים אינם יכולים לעשות זאת, ומגיעים לפת לחם.

אתה האדם בשלו נהרסו החיים הכלכליים והאישיים שלנו, בשל הסגרים התכופים. אתה האדם בשלו אנחנו חיים על לחם חסד של מענקים ממשלתיים, שיבוא יום ובו קופת האוצר תפער את פיה ותבלע אותנו, את עתידנו. אתה האדם שגרם לכול אלה בניהול הכושל שלך את משבר הקורונה, שהצליח רק בדבר אחד ויחיד, וזו גם הייתה מטרתו – להרחיק אותך מבית המשפט.

אינני מבין איך בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה עוד לא הדיחו אותך מתפקידך, בשל ניגוד עניינים ונבצרות מהותית. אינני מבין מדוע ראש השב"כ לא אסר אותך כבר מזמן בגין פגיעה מכוונת בסדרי הדמוקרטיה, כפי שהחוק מתיר ומחייב אותו לעשות. אני רק יודע דבר אחד – אתה אדם נתעב, מנהיג כושל, ואתה האדם המסוכן ביותר לישראל כיום. יותר מחמינאי, יותר מנסראללה, יותר מראשי החמאס בעזה. כול יום שאתה יושב על כסאך הוא אסון. ולכן אתה חייב לרדת משלטונך ולהסתלק מכאן.

ואני לא רוצה אפילו לחשוב מה יקרה פה, אם תצליח, במניפולציות, בשקרים ובהסתה שלך, להשיג גוש של 61 מנדטים. אני יכול לחזות רק דבר אחד. זה ייגמר רע. מאוד רע. אז חסוך מאתנו ומעצמך את האש ואת תמרות העשן. צא צא איש הדמים. צא מבלפור, ועמוד לגורלך!

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button