אקטואליהבידוד במשבר הקורונהדעותפוליטיקה

הדף היומי (51). בנימין נתניהו. חזיר בחליפה.

שבת שלום לך, אדוני ראש הממשלה הזמני,

מיום שהחלו החקירות נגדך, אתה טוען ש'אין כלום ולא יהיה כלום'. הסתת את ציבור חסידיך נגד המשטרה ומפכ"ל המשטרה, שאתה מינית, הסתת אותו נגד היועץ המשפטי לממשלה, שאתה מינית, הסתת אותו נגד פרקליט המדינה שי ניצן, דאגת-לכאורה, דרך שר המשפטים, להחלפתו בממלא מקום לעומתי, שייצא נגד היועץ המשפטי לממשלה.

כעת אתה מסית אותו נגד שופטי בית המשפט הגבוה לצדק. אתה מנסה להכניס יד בוועדה לבחירת שופטים, ומתדרך את שריך לצאת בהבהרה, שאם הבג"צ יפסול סעיפים מן ההסכם הקואליציוני שנרקם בינך לבין כחול לבן, או יקבע שכנאשם בפלילים אינך יכול להרכיב ממשלה, תצא למערכת בחירות רביעית, שבראשה תעמוד פסקת ההתגברות, כדי לשבור את כוחו של בית הדין הגבוה לצדק.

כדי להסית את חסידיך למרי נגד רשויות האכיפה, החוק והמשפט, אתה משתמש בלשון סגי נהור, בלשון ההפך. 'שלטון העם' ו'דמוקרטיה' הם מונחים, המתארים בפיך ובפי שופרותיך בדיוק את היפוכם – את עריצות הרוב על המיעוט, את גזילת קולות הבוחרים מהגוש הנגדי לגוש שלך כדי להרכיב ממשלה, 'השמירה על עקרון הפרדת הרשויות' היא למעשה מיסוס ההפרדה הזאת, פירוק הפרדת הרשויות והשלטת כוחה של הכנסת על בית המשפט. ה'דיפ סטייט' הוא מטבע לשון קונספירטיבית, המאשימה את מגנוני הדמוקרטיה המתגוננת מפניך בדיוק במעשי החתירה הקונספירטיביים שלך נגד מערכות האכיפה, החוק והמשפט.

על האופן שבו אתה ושליחיך משתמשים בלשון משבשת תודעה, מהפכת תודעה, כבר אמר הנביא ישעיהו "הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב, וְלַטּוֹב רָע:  שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ, שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר. הוֹי, חֲכָמִים בְּעֵינֵיהֶם; וְנֶגֶד פְּנֵיהֶם, נְבֹנִים. הוֹי, גִּבּוֹרִים לִשְׁתּוֹת יָיִן; וְאַנְשֵׁי-חַיִל, לִמְסֹךְ שֵׁכָר. צְדִּיקֵי רָשָׁע, עֵקֶב שֹׁחַד; וְצִדְקַת צַדִּיקִים, יָסִירוּ מִמֶּנּוּ. לָכֵן כֶּאֱכֹל קַשׁ לְשׁוֹן אֵשׁ, וַחֲשַׁשׁ לֶהָבָה יִרְפֶּה, שָׁרְשָׁם כַּמָּק יִהְיֶה, וּפִרְחָם כָּאָבָק יַעֲלֶה:  כִּי מָאֲסוּ, אֵת תּוֹרַת יְהוָה צְבָאוֹת, וְאֵת אִמְרַת קְדוֹשׁ-יִשְׂרָאֵל, נִאֵצוּ." וסופכם יהיה בדיוק כפי שניבא.

אתה מצייר את עצמך כקרבן רדיפה על ידי החוקרים ובית המשפט, בשעה שזכית להגנה מטעם בית המשפט והיועהמ"ש ברבות מן הפרשיות שאתה ורעייתך נחקרתם בגינן. אזכיר לך, אפוא, את רשימת הפרשיות הללו. הנה רק חלק מהן: פרשת עמדי. תיק 1000. תיק 4000. פרשת רהיטי הגן. פרשת הבקבוקים. פרשת המטפלת הסעודית. פרשת ליליאן פרץ. פרשת החשמלאי אבי פחימה. פרשת מני נפתלי – זכה. פרשת שירה רבן – בדיון. פרשת הארוחות – הסדר טיעון. בכתב האישום המתוקן שרה תואשם בקבלת דבר בניצול מכוון של טעות הזולת, ונטען שרעייתך קיבלה ארוחות מוכנות בשווי 175 אלף שקלים. באישום המקורי עמד הסכום על 359 אלף שקלים.
 
והנה התיקים על שמך: 1. פרשת בראון חברון. 2. פרשת העמותות בליכוד. 3. פרשת רשות המיסים 4. פרשת הדירה במנהטן. 5. פרשת ארנו מימרן. 6. פרשת ביבי טורס. 7. פרשת 1270. 8. פרשת מינוי ויינשטיין. 9. פרשת אודליה כרמון. 10. פרשת האי ג'רסי. 11. פרשת המסמכים הסודיים. 12. פרשת דיווחי השקר למבקר המדינה. 13. פרשת 3000. 14. פרשת הצוללות 15. פרשת הספינות נגד צוללות. 16. פרשת הפרטת מספנות חיל הים. 17. פרשת האישור לגרמנים לצוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת מערכת הביטחון. 18. פרשת האישור לגרמנים לצוללות נחותות למצרים כאשר אתה הוא בעל עניין במניות. 19. פרשת ה – 16 מיליון. 20. פרשת מתווה הגז. 21. פרשת תשלומי מס מתנות בהיקף 700 אלף ש"ח לפחות בתיק 1000. 22. הצהרת שקר לוועדת הבחירות המרכזית על אי מעורבותך בתוכן ישראל היום, ככלי תעמולה.

במהלך השנים הללו זכית להקלות מדהימות מטעם רשויות המשפט. 1. בתיק 1000 האישום ירד משוחד למרמה והפרת אמונים. 2. בתיק 2000 האישום ירד משוחד למרמה והפרת אמונים. 3. בתיק 4000 – הסעיף הוא שוחד. כל התיקים כפופים לשימוע שנדחה מאז 28.2.2019 בידי שר המשפטים שאתה מינית. ואזכיר רק עוד חוב קטן שלך – טרם החזרת את  ה-300,000 $ שקיבלת שלא כדין מנתן מיליקובסקי על הוראת ועדת ההיתרים.

[רשימת התיקים והפרשיות המלאה גדולה עוד יותר, ומצויה כאן. מכיוון שאינני מכיר את המקור של רשימות אלה, וגם לא את כול הפרשיות שמנתה, נמנעתי מחמת הזהירות ממניית הפרשיות שאינני בטוח בדבר טבען].

לחסידיך, אתה מוכר את הטענה כאילו כול הרשימה המבהילה ומעוררת הפלצות הזאת היא פרי הרדיפה נגדך. אתה מקטין את היקף האכילה שלך ושל משפחתך במסעדות, בשעה שהייתה מבשלת במעון ראש הממשלה, כאילו מדובר ב'חמגשיות' ולא במגשי סושי שהוסעו לבנך אל מקום שירותו הצבאי, וסעודות פאר שהוגשו על שולחנך. את הסיגרים והשמפניה הוורודה, וכנראה גם הביגוד והמתנות, שאתה ורעייתך הזמנתם מארנון מילצ'ן ועשירים נוספים הגדרת כ'מתנות בין חברים', ובכול הנוגע לקבלתו של שוחד הכיסוי התקשורתי האוהד בעבור חסדי רגולציה הגדרת כ'האשמה חסרת תקדים'.

האמת היא, שהרשימה המבהילה הזאת של חקירות שנוהלו נגדך ונגד רעייתך מעידה על דבר אחר בתכלית. שכפי הנראה, ולכאורה, אתם חיים חיי שחיתות מדהימים. שבעוד אזרחי ישראל נאנקים תחת המשכנתאות שלהם, ההלוואות הבנקאיות צוברות הריבית, עול התשלומים לרשות המקומית, למזון ולתרופות, בעוד זקנים וקשישים נוברים בפחים אחר אוכל ונמנעים מנטילת תרופות, כי אין בידם כסף לזה, ובעוד הורים יחידנים כורעים תחת נטל הפרנסה של ילדיהם, בעוד רבע מן הישראלים מובטלים, ואינם יודעים איך יעברו ולו חודש אחד, מבלי שיאבדו את קורת הגג שלהם ואת הלחם לילדיהם – אתה ורעייתך ובנך חיים במעון מאובטח, על חשבון הציבור, חיי מלכים ורוזנים.

מה רע, נתניהו? יש לך מטוס לאומי פרטי ששווה מיליונים, ובמכירתו ניתן היה לספק תרופות לקשישים ומזון לרעבים, יש לך מעון עם צוות נאמן של עובדי בית, הנתונים לנגישה מצד אשתך, יש לך אספקה יפה ומתמדת של תענוגות החיים, ואת חיי השפע והמותרות האלה אתם מקיימים על גבנו, מכספנו, בלי בושה.

אבל אתה לא רק מושחת, ולא רק חזיר, אדוני ראש הממשלה הזמני. אתה גם נבל. כי אתה, וכול שריך ותומכיך וחסידיך, כולכם עד האחרון שבכם, נזקקתם להגנה מטעם בית המשפט הגבוה לצדק ועוד תזדקקו לו. כי בית המשפט הגבוה לצדק אינו מבצר האליטות ואינו מעוז ה'דיפ סטייט'. הוא מבצרו האחרון של האזרח. הוא מגן על זכויות המיעוט מפני עריצות הרוב, הוא מגן על זכויות היחיד מפני עוולה. הרי אתה בעצמך זכית לא אחת בהנחות מופלגות מצד בית המשפט, בפרשיות שנמנו לעיל.

בלעדי בית המשפט הגבוה לצדק, כול אזרח במדינת ישראל ייוותר נטול הגנה. נטול הגנה מפניך, חזיר מנוול. כי אם תפיל או תגביל את בית המשפט הגבוה לצדק, תוכל לעקוב אחר אזרחי ישראל באמצעות השב"כ כאוות נפשך, תוכל להכניס למחנות מעצר את מתנגדיך (כפי שחסידיך ברשתות החברתיות מאיימים כבר מזמן), תוכל להכביד עלינו מסים, תוכל לעשות כול מה שתרצה בנו, כי בלי הגנת בית המשפט אנחנו נהפוך לנתיניך הנרצעים, ואתה – לרודן.

דמוקרטיות לא נופלות בבת-אחת. הן מתכרסמות בהדרגה. אתה, חזיר בחליפה, עושה כול שביכולתך כדי לכרסם בדמוקרטיה שלנו כבר מזה זמן. ואתה עושה את זה בהתמדה, תוך שימוש בכליה של הדמוקרטיה, כולל כתב התשובה שלך לעתירות שהוגשו נגדך, ובלי בושה.

לפני כמה חודשים פניתי לדוברת בתי המשפט. הצגתי את עצמי כבנו של נשיא בית המשפט לנוער לשעבר, והבעתי בפניה את דאגתי הגדולה לגורל מערכת המשפט. הצעתי לה, שאארגן בעצמי בנים ובנות של שופטים ושופטות בדימוס, שיכתבו טורים בעיתונות, ובהם יעידו על חייהם במחיצת הוריהם. לצערי הרב, הנשיאה כנראה לא אישרה זאת, כי לא שמעתי ממנה דבר.

אז אומר רק זאת, לך, ולכול המנוולים מסביבך – אני זוכר היטב לילות שבהם אבא שלי לא ישן, התהפך על יצועו, מפני שהיה צריך להחליט האם לשלוח נער או נערה עבריינים לכלא, או למעון של חסות הנוער, כדי לנסות לשקמם. ותמיד הכריע בעד שיקום, בעד טיפול, ורק במקרים קיצוניים ביותר נאלץ, בכאב לב, להורות על מאסרו של אדם.

אני זוכר את אליהו וינוגרד, שכן, בשכונה שלנו, איזה אדם נוקשה וקפדן היה, לא רק עם האנשים שהופיעו בפניו בהיכל המשפט, אלא קודם כול עם עצמו, עם רעייתו ועם ילדיו.

במהלך חיי עד כה פגשתי בשופטים ובשופטות רבים ורבות. בת זוגו של אבי היא שופטת, לפחות שניים מתלמידיי בסדנאות הכתיבה שלי היו שופט ושופטת וגם פרקליטת מחוז לשעבר. כולם היו אנשים מתונים, חכמי לב ומלאי דעת, שערכי האמת והצדק עמדו ועומדים לנוכח פניהם. לא דיפ סטייט ולא נעליים. הם היו, ועודם, מסורים בכול נפשם ומאודם להגנה על האזרח, על היחיד, מפני השררה.

אתה כבר עברת כול גבול בתעלוליך, בהסתה שלך, במניפולציות ובקונספירציות שאתה מחולל. זה לא ממש מועיל לך. כפי שיכולת לראות, רק מספר מועט של מפגינים בתשלום ומוסתי דעת באו להפגין נגד בית המשפט הגבוה לצדק בערבו של יום חמישי בערב. אף אחד לא ייצא בשבילך לרחובות, ואם זה יקרה – הצבא יעצור זאת. ולא בפקודתך. כי אתה, אדוני, חזיר בחליפה. אתה גמרת את תפקידך ההיסטורי, וכרגע אתה מתנהל כמו הצפרדע הקופץ בתוך כד של חלב.

זמנך תם. גם אם נדמה לך שזכית באיזה חסד מן ההפקר, בבגידת גנץ ואשכנזי במצביעיהם, בי, ובנו, מליון ויותר ישראלים שלא רוצים לראותך עוד על כיסאך.

את הבשורה הזאת תקבל ביום ראשון ושני מבית הדין הגבוה לצדק. ואם חלילה, הצלחת בהרתעתם של שופטי ישראל – מה שאיני מאמין בו כלל וכלל – תקבל את דינך מידי שמיים. גמרת את כהונתך כאיש ציבור, בנימין נתניהו. אז מוטב שתודיע על פרישתך מן החיים הפוליטיים, ותניח לנו לאחות את הקרעים, השסעים והשברים שחוללת. בלעדיך, ובלעדי משפחתך ויורשך.

 

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button