אקטואליהדעותפוליטיקה

הדף היומי (86). ת ס ת ל ק!

נתניהו, יש לי רק מלה אחת לומר לך, אחרי הצפייה בתחקיר המצוין של רביב דרוקר, הערב, בתכנית "המקור" – תסתלק!

קח את האישה שלך, עם שרשרת ההתעמרויות שלה בעובדות ובעובדי מעון ראש הממשלה, רובם אנשים ונשים קשות יום, עם השמפניה הוורודה ואיסוף הבקבוקים הריקים, ותסתלק מכאן.

קח אתכם את הבן הבכור שלך, עם פיו המזוהם וידיו הקלות על המקלדת, עם ציוציו המחרידים והתנהגותו הנואלת, ותסתלק מכאן.

קח את עצמך, עם הסיגרים שלך והחליפות שלך, היחסים שלך עם מיליארדרים, עם ריבוא ההבטחות שלא קיימת ועם ההלצות התפלות שלך, עם הפרנויה שלך ועם ההפחדות הבלתי פוסקות שלך את הציבור ועם התקנות הדרקוניות שאתה מנסה להשתית עלינו, עם שלושת כתבי האישום שלך על שוחד, מרמה והפרת אמונים, ותסתלק מכאן.

די, הגעת לנו עד הנה. שבענו ממך. אנחנו לא רוצים אותך יותר.

לא כראש ממשלה לחצי קדנציה, לא כחבר כנסת, אפילו לא כשרת במשכן הכנסת. די. הקדחת את תבשילך עד תום. גמרת את הקריירה הציבורית והפוליטית שלך. תסתלק.

אל תחכה שיוליכו אותך מפה בכוח לכלא. פשוט קום ותסתלק מכאן. ממעון ראש הממשלה בבלפור, ממשרד ראש הממשלה, מכול סמכויותיך ותפקידיך, לך מפה לאן שיוליכו אותך רגליך, אבל תסתלק.

ואל תשכח לקחת אתך את רעייתך ואת בנך הבכור. אנחנו לא רוצים אתכם בסביבה. לא רוצים אתכם כאן בכלל. לכו חפשו לכם איזה מעון בניכר, שתוכלו לחיות בו כאוות נפשכם, עם השמפניות והסיגרים, החליפות והחיים הטובים. העיקר שתלכו כבר. לך, נתניהו, לך.

אם לא הבנת עדיין שהכול נגמר, נתניהו, בוא אני אעשה לך את זה פשוט. סיפוח בתחת שלי. שום סיפוח ושום בטיח. אתה לא תקלע את כולנו למרחץ דמים כדי להיחלץ מכתבי האישום שלך, לא תעשה כאן מעשה תמות נפשי עם פלשתים.

אנחנו לא הפלשתים שלך נתניהו. ואתה לא שמשון הגיבור. לא נלך אחריך למלחמה מיותרת, לא ניתן לך להרוס את חיינו, לשבור את מטה לחמנו ולהרוג בנו על ידי חיסול הסכם השלום עם ירדן, יצירת אינתיפאדה שלישית וגלי פיגועים רצחניים.

לך, נתניהו, לך.

ממילא תשאיר חורבות אחריך. ממילא ייקח לנו שנים לשקם את החברה הישראלית ואת מוסדות השלטון שלה, את מערכות האכיפה, החוק והצדק, את מצבם הכלכלי של משפחות ויחידים, שקלעת לאסון בהיסטריה שלך, באופן הכושל שניהלת בו את משבר הקורונה, במדיניות המזגזגת שלך, בניסיונך לשאוב כוח ציבורי ופוליטי מן המשבר הגלובלי ומן המשבר הכלכלי שהובלת אליו את אזרחי ישראל.

את הנזק שלך כבר חוללת.

אז לך, נתניהו, בשם אבא שלך ואחיך, תסתלק מכאן. לך.

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button