Uncategorized

המפעל של הסיטרא אחרא.

החיים, ההורות, הכתיבה ומה שביניהם (192)

     הוא עובד קשה, יום וליל. בזה אין ספק. הוא יודע שתכף יתחדשו הדיונים במשפטו, העדים יזומנו אל דוכן העדים וימשיכו לגלות בפני הציבור את הנהנתנות החזירית, את שחיתות המידות ואת הנרקיסיזם שלו, ועלולים להביא להתרסקותו הפוליטית, ושמא גם לסיום הקריירה שלו בבית כלא. ולכן הוא עובד חזק, חזק מאד. רק שהכול בחושך, כי במפעל של הסיטרא אחרא אין אור.

     רעל רוקחים בחושך. פרשת ההאשמה בפדופיליה את חה"כ גלעד קריב, פרשת ההאשמה בהזמנת רצח את השר אביגדור ליברמן, ההאשמה בבגידה את ג'ונתן פולארד, אין שום היררכיה בין הקורבנות. כול מי שמסכן את שובו של הסיטרא אחרא לשלטון מסומן, ומכונת ההשמדה מופנית אליו, דרך דפי מסרים המועברים ומופצים בין פעילי הכת, ומהודהדים באלפי חשבונות מזויפים ברשתות החברתיות.

     חבר שלי, פעיל מחאה מרכזי, הכין הבוקר רשימת ספינים מצטברת כזו. הנה היא בפניכםן.

     מדובר במזרקת רעל וחרא, הממוקמת בקיסריה, ומשפריצה משם ללא הרף, ולכל עבר, לכלוך וזוהמה על כול מי שעומד.ת בדרכו של הסיטרא אחרא לכס השלטון. אין בו חמלה, אין בו רחמים. כול כולו מרוכז במטרה אחת – חיסול כל העומדים בדרכו בדרך לתפיסת השלטון מחדש.

     בו-בזמן, מנסה הסיטרא אחרא, בכול דרך אפשרית, לגלח קולות מגוש השינוי ולהבטיח קולות בגוש החושך. מצד אחד הוא מאחה בין סמוטריץ' לבן גביר, שני גזענים פשיסטים והומופוביים, ומנסה לסיים את העימות בקרב החרדים, לבל יאבד קולות. מצד שני הוא מקים מפלגות קיקיוניות במרכז, כדי לשתות באמצעות קולות מגוש השינוי. כך מפלגה של יוצאי ברה"מ, שנועדה לחסל את "ישראל ביתנו", וכך, כנראה, מפלגת הצעירים, שנועדה לכרסם בכוחן של מפלגות השינוי.

     המפעל הזה עובד 24 שעות ביממה. יום וליל. ללא חסך. מעורבים בו אישים פוליטיים, אנשי הון, יוצרי תוכן ואנשי תקשורת. כול אותם אלפים ועשרות אלפים שרתומים למפעל החושך הזה עושים זאת, אם מפחד מפני השררה ואם מפני רצון להתקדם באמצעות סגידה למקור הרוע. בנימין נתניהו, הסיטרא אחרא בהתגלמותה, נרקיסיסט פגום ופגוע, עבריין, שקרן מועד, שתפס מדינה שלמה בגרונה כדי להימלט מעונש וכדי לחדש ולהתמיד בשלטונו, שלטון נהנתני של משפחה מעוותת, חצר ביזנטית ואפס אחריות על גורל העם והמדינה.

     בכול מדינה מתוקנת האדם הזה כבר היה יושב בכלא או בתא איקס, מחמת היותו סיכון מוחשי לביטחון המדינה ונאשם בפלילים, שאינו ראוי ואינו זכאי להיות מועמד לראשות ממשלה. כאן, למצער, עוד נותנים לו להקיז את דמה של האומה ולהרעיל אותה בפייק ניוז ובעלילות דם על הזולת.

     הכול כשר כדי לחזור אל כס ראש הממשלה.

     זאת לא יקום ולא יהיה. מעשיו הנחרצים, הגובלים בטירוף ממש, ניכרים ככאלה, ולכן גם לא ישיג הנבל הזה את מבוקשו.

     כולכםן, כול אחד ואחת מכםן, צריכים לצאת להצביע. אסור שאיש מבין מי שמאמינים במדינה יהודית דמוקרטית, בריבונות ובממלכתיות, לא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית ובאיזו מפלגה הוא בוחר, יישאר בבית. הטהרנות, האיסטניזם, החשבונות הקטנוניים לפוליטיקאי זה או אחר, כולם מתגמדים מול מטרה אחת – לחסום את הסיטרא אחרא ואת גוש החושך שהוא מוביל, על סיפה של הכנסת. כי אם חס וחלילה הוא ייבחר, יהיה זה קיצה של מדינת ישראל כפי שחלמנו אותה, כפי שחיינו בה וכפי שאנו מקווים לחיות בה גם בעתיד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button