Uncategorized

ממשלת חירום מקצועית – או ממשלת הצלת נתניהו.

התנגדות ושמחות אחרות (113)

     מדינת ישראל זקוקה מיידית לממשלת חירום מקצועית, עם אנשי מקצוע היודעים את עבודתם, ויידעו לנווט את הספינה הטובעת. אבל ההבדל בין ממשלת חירום מקצועית לבין ממשלת הצלת נתניהו נמצא בדיוק בשאלה, האם נתניהו יעמוד בראשה, או אחר/ת, והאם יסכים לוותר על שריהן המטורפים של "עוצמה יהודית" ו"הציונות הדתית", אותם הכשיר בעצמו להיכנס לפוליטיקה, לקואליציה ולממשלה – כדי להציל את ישראל.

     כול עוד נתניהו מתעקש להיאחז בשישים וארבעה המנדטים 'שלו', שנועדו לתכלית אחת בלבד – לחלץ אותו ממשפטו, אם עוד יש מישהו בעולם מלבדו החושב שחילוץ כזה אפשרי כלל – אין מה לשאת ולתת אתו על הקמת ממשלת חירום. ומכיוון שלא כך הדבר, יש להבין כי בנימין נתניהו נבצר ממילוי תפקידו.

     על בני גנץ, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן, מרב מיכאלי, מרצ, ומחמוד עבאס, ואחרים, ובהם ציפי לבני, אהוד ברק, משה (בוגי) יעלון ועוד ועוד א.נשים טובים, להתכנס מיד ולהקים ממשלת חירום מקצועית של צללים. ממשלה כזו יכולה לעשות הרבה מאד – לפנות לארגונים הבינלאומיים בדרישה לפעול לשחרור החטופים, לפנות לממשלת האמריקני ולממשלת תאילנד להפעלת לחץ בינלאומי על חמאס לשחרור החטופים, לתכלל את כול הפעילות של הארגונים האזרחיים, ארגוני המחאה, הרשויות המקומיות כרשת תמיכה בנצורים, במפונים, במשפחות השכולות, ואפילו בתיקון גדר ההפרדה, במקומות שבהם הדבר אפשרי.

     ממשלת חירום מקצועית זו גם יכולה וצריכה לממן מקרן אזרחית את השבת כל הרבש"צים ברחבי ישראל לתפקידם, ובמידת הצורך גם לממן רכישה ופיזור של כלי נשק לכיתות הכוננות בישובים. אי אפשר להותיר את יישובי הצפון, לא אלה צמודי הגדר ולא אלה מעבר להם, עד כביש 85, ללא כיתות כוננות חמושות.

     אם יש לקח מיידי אחד שניתן להפיק מהפתעת שמחת תורה הוא, שעלינו להאמין לכול התוכניות, האיומים ודברי הרהב של נסראללה ושל מנהיגי איראן. איראן אכן מתכננת להשמיד אותנו, וחיזבאללה אכן מתכנן לפלוש לגליל, להגיע עד כביש 85, לבתק את צפון המדינה ממרכזה ובו-בזמן להפציץ את רוב שטחה של ישראל כדי להכניעה. חיזבאללה גם טען שיש לו סוכנים סמויים להפעלה בכפרי הגליל. אני מאד מקווה שמדובר בדברי בלע. אבל כול הישובים היהודים בגליל צריכים להיות מוכנים לכול תרחיש, כולל פריצה של אנשים מוסתים מכפרי הגליל פנימה, בחסות מתקפה של חיזבאללה.

     לכן, כול מי שיכול להשיג רישיון לנשיאת כלי נשק, מוטב שיעשה זאת מיד. כול מי שיכול לרכוש ולהתאמן על כלי נשק, זה הזמן. ועל בכירי מערכת הביטחון לשעבר להצטרף לממשלת חירום צללים, ולטפל ברכישת אמל"ח עבור כיתות כוננות ביישובי הצפון והדרום, מפני שהממשלה לא מתפקדת, רשויות המדינה לא מתפקדות, והטבח שעלול להתרחש בצפון הארץ במקרה של מתקפה יהיה חמור בהרבה מקודמו.

     בני גנץ, אל תהיה פטריוט שימושי. תהיה חכם. אל תצטרף לממשלת הנאשם, שהביאה עלינו את החורבן הזה. זה הזמן להקים ממשלת חירום צללים מתפקדת, שתוכל בכל רגע נתון לתפוס את השלטון.

     רגע כזה עלול להגיע מהר. בימים הקרובים, ככל שמתקיימות עוד ועוד הלוויות בכול ישוב בארץ, ככול שמתברר שאין משפחה שאין בה חלל, הזעם הציבורי יגבר עד כדי כך, שהוא עלול להגיע לידי מרי בלתי אלים עד כדי הגעת המונים אל קריית הממשלה ואל הכנסת ואל בתי הנאשם ומצור עליהם עד לסילוקם. אבל מרי בלתי אלים כזה לא יכול להתקיים בלי תכלית. הוא חייב ממשלת חירום צללים כברירת מחדל. זו המשימה היחידה המוטלת עליכם כעת, ראשי האופוזיציה, אם אתם עוד זכאים לתוארכם.

     התכנסו מיד, והקימו ממשלת חירום צללים.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך
Close
Call Now Button