הוראת כתיבהיצירתיותכלליתהליך היצירה

מקומות אחרונים בשתי סדנאות כתיבה בצפון!

כתיבה

בשעה  טובה, שתי סדנאות כתיבה חדשות שלי נפתחות באזור הצפון, והן כבר כמעט מלאות. להלן פרטיהן:

סדנת מתחילים בספריית "יד שטרית" בטבריה

הסדנה תתקיים בימי שני בשעות 19-22. האם צריך כישרון כדי לכתוב? מניין באים רעיונות? מהו מקור ההשראה ואיך מאלפים את המוזה לעבוד בשבילכם, האם יש כתיבה מגונה או אסורה? מה ההבדל בין כתיבה ביוגרפית לכתיבה בדיונית? איך עובדים עם זיכרונות? מהי כתיבה חושית? כיצד מתמודדים עם כתיבה רגשית ועם מקומות שקשה לגעת בהם? מה עושים עם חלומות ואיך מעוררים את הקולות הפנימיים המודחקים שלנו? איך מעצבים דמות ומהו המבנה העלילתי? על כול אלה ועוד תקבלו מענה בקורס העשיר שבפניכם. לפרטים ולהרשמה: גב' יהודית כהן, ספריית "יד שטרית," טל'  04-673-9577.

סדנת מתקדמים בביתי בתובל

הסדנה תתקיים בימי חמישי, החל מיום חמישי הקרוב, 8.3.18, בשעות 20-22.30. בסדנה נלמד את יסודות הדמות והעלילה. איך בונים גיבור, מהו פרוטגוניסט ומהו האנטגוניסט, איך נוצר הקונפליקט ביניהם ומהו מבנה הקונפליקט, איך כותבים עלילה, איך כותבים תיאור, איך כותבים דיאלוג, איך כותבים סיפר, מהו מסע הגיבור, על אילו דברים יש לחשוב כשמשכתבים סיפור, ועוד הרבה מאוד דברים מצוינים. מי שכבר יש לו רעיון לספר, יוכל להסב את כול התרגילים בכיתה ובבית לכתיבתו. מי שעוד אין לו רעיון, סביר להניח שהרעיון יעלה לו תוך כדי סדנה. עלות: 1500 ש"ח, ב-3-5 תשלומים. הרשמה: ilan@isheinfeld.com

     אשמח אם תשתפו פוסט זה ותעבירו הלאה למעוניינים/ות.

בתודה,

אילן שיינפלד, 05232-300098.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך
Close
Call Now Button