אקטואליה

עלה והצלח, ראש הממשלה שלי.

החיים, הכתיבה, הספרות ומה שביניהם (140).

שיחקתם אותה, יאיר יקירי. נפתלי הראה את אצילות הנפש שלו ואת מוכנותו האמיתית לשכב על הגדר בשביל עם ישראל, ואתה הוכחת שוב את בגרותך הפוליטית, את היכולת שלך לתמרן במצבים קשים עד בלתי אפשריים. אין כמו המבחן הזה כדי להעיד, שאתה מיומן פוליטית וכשיר בהחלט להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלתה.
הממתם, אך גם שימחתם אותי מאד בהחלטתכם. בשנה שבה הקמתם את ממשלת השינוי הובלתם שינוי טקטוני בחברה הישראלית – שיתוף החברה הערבית בישראל במערכת הפוליטית וחתירה לשוויון ולדו-קיום יהודי-ערבי. בתוך כך, כל אחד ואחת משותפיכם לקואליציה הצליחו לפעול לשיקום מדינת ישראל מערעור הדמוקרטיה, מן ההזנחה הפושעת של ממשלות הנאשם את כול תחומי החיים, את השיתוק שקלע אליו את ישראל – והובלתם שינויים ורפורמות בתחומים שונים, מן המאבק בפשיעה בחברה הישראלית, דרך הרפורמה בשירותי הדת, ייצוב מצבה הכלכלי של ישראל ועד מהפכת הסיבים האופטיים ושוק התקשורת בחברה החרדית, ועוד הרבה.

     טוב עשיתם שהחלטתם על הצעד הדרמטי הזה. הוא מכה במכה ניצחת את מכונת התעמולה השקרית של הנאשם ומרוקן את כוחו למול כול חברי וחברות כנסת שניסה לשדלם לערוק מן הקואליציה אל האופוזיציה. כעת נותר בידכם לעשות את המעשה האחד שאין בלתו, ולהכות את הנאשם במכת המחץ, שרק אחריה ניתן יהיה לסיים את המשבר הפוליטי הממושך שמדינת ישראל חווה בעטיו – חקיקת חוקי הנאשם, שימנעו ממנו לעמוד בראש מחנה הימין בבחירות הבאות, בצדק גמור, ויחייבו את מחנה הימין לחשיבה מחודשת, להתחדשות ולהעמדת בני אדם ראויים בראשו.

     הגשת חוק הנאשם היא הכרחית יחד עם הגשת החוק לפיזור הכנסת. אחרי כן שב על כיסא ראש הממשלה, יאיר לפיד, והמשך להוביל את מדינת ישראל בנתיבים שסללתם יחד. כולנו, משמאל ומרכז וימין מאחוריכם. בהחלטתכם לפני שנה אפשרתם את תחילת תהליכי האיחוי והחיבור של החברה הישראלית. בהחלטתכם הערב העמדתם את עם ישראל באבחה חדה מול הבחירה בין האיש הנאלח, שתפס מדינה שלמה כבת ערובה, קלע אותה לשיתוק וניהל אותה עם אשתו ועם בנו בחצר ביזנטינית, לבין ממשלת איחוי, שפעלה באופן ניכר לעין וללב בכול מישורי החיים האזרחיים במדינת ישראל. שב על כיסא ראש הממשלה, יאיר, אתה ראוי לו,  והמשך להוביל אותנו בבטחה.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button