תחרויות

שתי תחרויות שירה חדשות – על חינוך ועל הגנת הפרטיות.

     כבר כתבתי לא אחת, לאחרונה, כי בעיניי, מרי אזרחי נרחב הוא התשובה היחידה לפגיעה העמוקה בזכויות האדם, האזרח והפרט, שמתכננת כאן ממשלת החורבן. אך בנקיטתי במושג 'מרי אזרחי' אני מתכוון למרי בלתי אלים, שחלקו כרוך בהאטה, בהסתייגות ובהבלטת ניראות פיסית של קבוצות מוּדרות במרחב הציבורי, המשכו באי-מילוי חוקים מיזוגניים ולא-מוסריים, כמו הפרדה בין גברים לבין נשים במרחב הציבורי כולו או מקצתו – ועיקרו, לפחות בעבורי, הוא בנקיטת מעשים טובים. תרומה לעמותות חברתיות, הצטרפות לארגוני החברה האזרחית ועוד שלל פעולות יצירתיות, שתבלטנה את זכויות האדם, האזרח והפרט, מול משטר דכאני.

     לכן החלטתי לצאת השבוע בשתי תחרויות שירה חדשות, מסביב לנושאים חברתיים – החינוך, והזכות להגנת הפרטיות. יום החינוך הבינלאומי מצוין מדי שנה ב 24.1.22. יום הגנת הפרטיות מצוין ב-28.1.22. אשמח לקבל עד ה 10.1.22 שירים בנושאים אלה.

     בנוגע לנושא החינוך, יהיה מעניין לקרוא שירים על מורה שהשפיע.ה עליכםן, או על חוויה שלכםן במערכת החינוך, כתלמידיםות או כמוריםות. בנושא הגנת הפרטיות, הרי הזכות לפרטיות מגוונת מאד. היא מתחילה בפרטיות של אדם בינו לבין עצמו, ובינו לבין גופו ונפשו, בפרטיות ש אדם בינו לבין בני ובנות ביתו וכמובן בינו לבין המשטר במדינה שהוא חי בה. יהיה מעניין לקרוא על מאבקכםן לפרטיות בדלת אמותיכםן או במרחב הציבורי.

     הפרסים:  מקום ראשון – הנחה של 50% בעריכת כתב-יד לספר שירה או טרילוגיית השירה שלי, "שירי הטארוט," "מהותו של הג'סטין" ו"ספר התמורה." מקום שני – טרילוגיית השירה שלי, "סיור כתובות," "עמלק" ו"יודע כליונו." מקום שלישי:  ספר ביכוריה של נירה מלין, חשופה", וספר ביכוריו של אמיר דרור, "בוא ונתאהב הלילה."

     אין הגבלה למספר השירים שתוכלו לכתוב ולשלוח לתחרות. הרי זו מטרתה. עידוד הכתיבה בכלל, ומסביב לנושאים חברתיים אקוטיים בפרט. כדי להעלות שירים לפורום התחרות יש להירשם בתחילה לאתר שלי, בכתובת www.isheinfeld.com.

     כתובת האתר היא isheinfeld.com. בעמוד הכניסה, בשורה העליונה, מימין למילה 'בלוג,' יש צללית של ראש. כשלוחצים עליה או על החץ היורד לידה מקבלים חלון עם אפשרויות שונות ובהן 'התחברות.' לוחצים על התחברות ואז מכניסים שם משתמש/ת (שמכם הפרטי והמשפחה באנגלית ובלי רווח או כול סימן אחר) וסיסמה (מספר הטלפון הנייד שלכםן, בלי מקף).

אחרי פעולה זו עליכם להודיע לי במייל/ווטסאפ/מסנג'ר שנרשמתםן. שכן עלי לאשר את הרשמתכםן. עד שלא אאשר אותה לא תוכלו להעלות מיצירותיכםן לאתר. מנגנון זה נועד להבטיח שלא מסתננים אליו בוטים. אז המתינו בסבלנות לאישור שלי ואל תנסו להתחבר או לשנות שם משתמש.ת. זה מיותר. פשוט חכו בסבלנות עד שאאשר אתכםן.

איך מכניסים לאתר סיפור /תגובה

אחרי שקיבלת במייל אישור ממני על ההרשמה לאתר לחצ.י שוב על הדמות מצד שמאל בראש עמוד הפתיחה, והתחבר.י לאתר באמצעות שם המשתמש.ת שלך וסיסמתך.

העמוד יתרענן, ואז לוחצים על 'תחרויות'. גוללים את עמוד התחרויות עד שמגיעים לשם התחרות שברצונך להעלות אליה משיריך. לוחצים עליו. בפניכם מופיעות אפשרויות שונות ובהן האפשרות 'פורום.'

לוחצים על 'פורום'. בעמוד שנפתח בפניכם תראו את הודעת הפתיחה שלי לדיון.

כדי להכניס שיר עליך ללחוץ על המילה 'תגובה' הנמצאת מצד שמאל מ ע ל ההודעה שלי. בריבוע הלבן שנפתח בפניכם מכניסים את השיר שלך ולוחצים על 'שליחה'. שימו לב, בלי שלחצתם על 'שליחה' שירך לא יעלה לפורום.

באותו אופן מגיבים לשיר של חבריכם – לוחצים על המילה 'תגובה,' הנמצאת בצד שמאל מעל השיר שברצונך להגיב אליו. ייפתח בפניך הריבוע הלבן, בו תוכל.י לכתוב את התגובה. אל תשכח.י ללחוץ אחרי כן על כפתור 'שליחה.'

אין להעלות שירים לאתר אלא באופן שתואר לעיל ורק בתוך פורום התחרות. אל תשלחו לי שירים במייל או בווטסאפ כי לא אוכל להגיב עליהם כך.

תודה על השתתפותך ובהצלחה,

אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button