אקטואליהארגוניםהומוסקסואליותהמחאה הלהט"ביתהקהילה הלהט"ביתפוליטיקהפונדקאות

במקום לעשות לך רב, עשה לך רוב, אדוני ראש הממשלה!

צילום: מולי נעים.

אדוני ראש הממשלה, שמעת הערב את קריאת השבר של חה"כ איציק שמאלי, שרוצה להיות אבא, ובדמעותיו ייצג את כולנו. שמעת את נאומיהם/ן של עשרות חברי וחברות אופוזיציה, שנחלצו למען הקהילה הלהטב"קית בישראל, כדי להעניק לה את הזכויות הבסיסיות כל כך – להיות להורים, להיות למשפחה, להיות מוכרים על פי חוקי מדינת ישראל והלכתה.

התשובה היחידה שהייתה לך לזה היא, שבליבך אתה איתנו, שהצעת החוק של חברי, חה"כ אמיר אוחנה, תידון בחודש הבא בוועדת השרים לחקיקה – אבל שעד הרגע הזה אין לך רוב להעברת התיקון לחוק הפונדקאות.

בדבריך אלה הותרת אותנו חסרי תקווה. הבהרת לנו מעל כול ספק שהפקרת אותנו. שגם את הצעת החוק של חה"כ אמיר אוחנה לא תגבה ברוב קואליציוני, ושגם היא תיפול, כמו כול הצעות החוק שהגישה היום האופוזיציה, במרוכז ובמאורגן, על שולחן הכנסת.

לפני שלוש שנים, כאשר זכית בבחירות האחרונות, הייתה לך אפשרות להקים ממשלת מרכז חילונית. בחרת להקים ממשלת ימין קיצונית. הממשלה הזאת דרדרה את החברה הישראלית לתהומות שלא ידעה כמוהם.

בתום מושב הקיץ האחרון הבטחת לנו, כי תעביר את התיקון לחוק הפונדקאות. מעניין, חשבת אז שיש לך רוב להעבירו, או ששוב הבטחת דברים בעלמא, כדרכך.

     הערב, אדוני ראש הממשלה, שוב בחרת בחירה. בחרת להתכחש לקהילה, לפטור אותה באמירה בעלמא, להמשיך ולשקר לה.
     הערב, אדוני ראש הממשלה – האמת היא שיצאה מן הארון. אתה פשוט שקרן. אין לך שום כוונות לקדם אותנו, אלא להפקיר אותנו לגורלנו, אדוני ראש הממשלה.

הערב בחרת את בחירתך. ויהיו לה תוצאות – במחאה ברחובות הערים וגם במעשה הפוליטי. אנחנו נענה לך בהקמת שווים, מפלגה ישראלית גאה, שכבר תייצר לך רוב כזה, שלא תהיה לך ברירה אלא להעביר בו את החוקים לטובת הקהילה.   

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך
Close
Call Now Button