אקטואליהדעותפוליטיקה

הדף היומי (167). משת"פים – או אי אמון קונסטרוקטיבי.

אם זה לא ברור למישהו, הלילה, מוצאי שבת ה-3.10.20, איבד בנימין נתניהו סופית את הלגיטימיות להמשיך בשלטונו. רבבות ישראלים, באלפי ישובים ונקודות בארץ, בכול הגילאים, מכול המעמדות החברתיים-כלכליים ומכול העדות והמגזרים, יצאו מבתיהם להפגין, למרות ובגלל הסגר הפוליטי שהטיל עלינו, ולומר לו – לך הביתה.

למרבה התדהמה, מלבד שר התיירות היוצא, אסף זמיר, חברי 'כחול לבן' עדיין מתעקשים על המשך ישיבתם ליד שולחן הממשלה ובקואליציה. אבל הערב עליהם להבין. אחרי האלימות הנוראה שהפגינו השוטרים כלפי מפגינים ברחבי ישראל, אחרי המתקפות האלימות של תומכי נתניהו נגד המפגינים, ברוח ובהשראת הנאשם, שעסק מאז כינון הממשלה ועד כה בעיקר בשיסוי ובהסתת תומכיו נגדנו – אתם כבר לא יכולים להמשיך לשבת אתו ליד אותו שולחן ממשלה. אתם צריכים לסלק אותו משלטונו.

בנימין נתניהו לא יעזוב את כסאו לבדו. גם מערכת המשפט מתמהמהת מלעשות כן. כעת, הדרך היחידה להוריד אותו מכיסאו היא הצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי. במידה ו-61 חברי וחברות כנסת יצביעו הצבעת אי אמון בנתניהו, תוכלו להתכנס יחד, לבחור ראש ממשלה אחר מבין כלל חברי וחברות הכנסת, וכך להקים קואליציה וממשלה חלופית ולהציל את ישראל ממערכת בחירות רביעית, וגם מחורבן.

ראו הוזהרתם: אם לא תצביעו אי אמון קונסטרוקטיבי ביום שני הקרוב, מועד כינוסה של הכנסת, למעשה תתנו בזה הכשר להמשך מעשי הטירוף של משטרת ישראל תחת שלטון נתניהו – ותדחפו את ההתקוממות העממית העצומה נגדו למרי אזרחי של ממש.

מה שראיתם הערב בכול רחבי ישראל הוא רק הפרומו למה שהמחאה הולכת ומגיעה אליו בצעדי ענק. אם לא תפילו את נתניהו בהצבעת אי אמון קונסטרוקטיבית הארץ הזאת תבער, ובצדק. וכדי למנוע זאת, עליכם לממש מיד את מלוא כוחם הפרלמנטרי.

לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם, או לומר שנשארתם 'כדי להשפיע מבפנים'. אם תישארו בממשלה אחרי סוכות, אם תמשיכו לתת ידכם לסגר הפוליטי הזה ולהגבלת ההפגנות, ולהמשך השיסוי וההסתה של נתניהו ואנשיו נגד סדרי השלטון הדמוקרטי ומוסדותיו – תהיו למשת"פים. ואתם יודעים מה עולה בסופו של דבר בגורלם של משת"פים של רודן. מוקצים ומנודים תהיו בכול גבול ישראל וקהילותיה. ובצדק.

קומו, הרימו את ידכם בהצבעת אי אמון קונסטרוקטיבית, והצילו את ישראל עכשיו!

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button