Uncategorized

הפגנה בקרייה, אי אמון קונסטרוקטיבי והליכה לבחירות

התנגדות ושמחות אחרות (114).

     מלבד הלחימה, ההתגייסות למערך התמיכה במשפחות השכול, במשפחות החטופים והנעדרים ובחיילי צה"ל – הדבר הכי חשוב שכול אחד ואחת מאתנו יכול/ה לעשות כעת הוא להצטרף לגדעון אביטל-אפשטיין, קמ"ן 890 ממלחמת יום הכיפורים וחבריו, למחאה "תתפטר", מול שערי הקריה בתל אביב. ההפגנה מתקיימת מדי יום יום החל מ-10 עד 12 ומ-21 – 19 בשער בגין בקריה בת״א או בשער הקריה מול מקדונלדס בקפלן.  היא מלווה גם בהקמת עיר אוהלים של מוחים מול הקריה.

     אם יש לכם/ן קשר עם משפחות השכול, החטופים והנעדרים, הביאו אותן עמכם, שידברו. הביאו אתכם גם תמונות של החללים, החטופים והנעדרים. זה הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים ומחויבים בנפשנו לעשות כעת, למען החטופים והנעדרים וגם למען מי שנהרגו. אם אפשר הכינו גם שלט עם מספר הנרצחים והנופלים, ושנו אותו מדי יום בהתאם לנסיבות האיומות.

     רק לחץ עצום, יומיומי ובלתי פוסק על ממשלת החורבן והבוגד העומד בראשה יאפשרו להגיע להצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי והחלפת ממשלה ללא בחירות, ולחליפין – הכרזה על בחירות מיידיות, אפילו בצמוד למועד הבחירות לרשויות המקומיות.

     מדינת ישראל נמצאת בשעתה הקשה ביותר, ועלולה למצוא את עצמה בימים הקרובים במלחמה רב-זירתית. כדי שמעשי הפוגרום בדרום לא יישנו גם בצפון, המדינה חייבת ממשלת חירום מקצועית מתפקדת. צירוף גנץ לממשלה זו לא יעלה ולא יוריד דבר, מלבד העברת האשם והאחריות למחדל מכתפי נתניהו אל גנץ. הצטרפותו לנאשם היא מעשה איוולת של פטריוט שימושי.

     הבוגד העומד בראש ממשלת ישראל כעת אינו מסוגל לוותר על טובתו האישית למען גורל ישראל, ועל שיקוליו הפוליטיים. הוא נתון בצבת מתוך ביתו ובתוך ממשלתו, לכוד בחדר המראות הנרקיסיסטי. הוא בלתי כשיר. מכיוון שבית המשפט העליון ושירות הביטחון הכללי מתמהמהים בסילוקו מן השלטון ובמעצרו – עלינו, האזרחים, מוטלת החובה לצאת להפגין גם תוך כדי מלחמה, בייחוד תוך כדי מלחמה, כדי להציל את עצמנו, את מדינת ישראל ואת עם ישראל מפני האדם שהוביל אותנו לחורבן הזה, ומתעקש להמשיך להחזיק בהגה השלטון.

     אנא מכם/ן, אם תאבי/ות חיים אתם/ן – הצטרפו מיד למחאה בקריה בתל אביב!

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button