Uncategorized

מלחמת העולם השלישית.

יומן מלחמה (50).

     חמאס אולי הקדים את המתקפה שתכננה איראן לבצע באמצעות שלושת הפרוקסיז שלה – חמאס, חיזבאללה והחות'ים – על ישראל. ההכנות המקיפות, במשך כשני עשורים, בחפירות בכול גבולותיה של ישראל, בניית המנהרות והפירים דווקא מתחת לבתי חולים, מסגדים ובתי ספר, הפעלת תעשייה צבאית מקומית בעומק האדמה, כול אלה מעידים על מידת התחכום, התכנון והשטניות של מתכנני מלחמת הג'יהאד.

     בעוד ישראל ואומות המערב מתעמתות עם איראן מסביב לאחוזי ההעשרה של אורניום, כורתות איתה הסכם ואז מפירות אותו, מנסות למנוע מאיראן את האפשרות להשמיד את ישראל מן האוויר, טיפחה איראן בתכנון, בהכשרה, בהדרגה ובהשגחה מקרוב את התוכנית למיטוט ישראל מתחת לאדמה.

     מדובר בפרויקט שאפתני, החלטי, ארוך טווח וחכם. מה שלא ילך דרך האוויר ילך דרך האדמה. ומה שיסוכל על הקרקע ייתמך בפעילות בינלאומית לבידוד ישראל על רקע פגיעה באזרחים, המשמשים מגן אנושי בכול מקום שכוחות הפרוקסי של איראן פועלים בו, ובהאשמת ישראל ברצח עם.

     מאז הפוגרום בעוטף והטלת המצור על הים האדום שלושת החתים, כפי שביטא זאת ראש הממשלה המתועב בנאומו – חמאס, חיזבאללה והחות'ים – מותקפים. וכך גם המיליציות האיראניות בסוריה ובעיראק וכוחות חמאס בשטחים הכבושים. להערכתי, איראן לא תוכל להישאר שוות נפש לכך. פגיעה אנושה ובו-זמנית בכול זרועות התמנון ששלחה לעבר ישראל תהפוך אותה לפגיעה, ותחשוף אותה לפגיעה במתקני הגרעין שלה.

     כול עוד ישראל ומדינות הקואליציה שהקימה ארה"ב מתעסקות בזרועות התמנון של איראן באופן מדוד וחלקי, איראן לא מגיבה. אך התקרבות המיטוט של כול אחת מזרועות אלה תחייב את איראן לתגובה. ניתן להבין זאת הן מחשיפת הטילים ארוכי הטווח של איראן בתחילת המלחמה, הן מנוכחות ספינות איראניות בים האדום ועוד סימנים.

     לכן, להערכתי הולך וקרב המועד שבו איראן תתקוף את ישראל. או אז, המלחמה שהחל בה יחיא סינואר, שזכה ללמעלה ממיליארד דולר ולמדיניות מגוננת של בנימין נתניהו, ולהיחלשות מדינת ישראל בשל ההפיכה המשטרית שמנסה נתניהו לחולל – תהפוך למלחמת עולם. זו תהיה מלחמת הג'יהאד, מפני שמוסלמים בכול רחבי העולם המערבי יתקוממו, ומפני שרוסיה וסין ויפן, כל אחת מסיבותיה וצרכיה, יצטרפו למערכה כדי לשמר את האינטרסים שלהן באזורי העימות השונים.

     מה שהתחיל בפוגרום והתכוון להפוך למלחמת ג'יהאד יתפתח לזה, ויסחף אחריו עולם ומלואו. בזה יממש סינואר את החזון האפוקליפטי הנוצרי של ארמגדון ויחזק את התנועה המשיחית בישראל. זו תהיה מלחמה משיחית בין דתית.

     ומדינת ישראל תהיה בתווך, באמצע, מוקד הסכסוך העולמי הבא.

     לשם זה הולך, לקראת זה עלינו להיות מוכנים. זה אומר החלפת השלטון, העצמת הצבא והיערכות המשק לשעת חירום ממושכת כמשק אוטרקי, ברמת הלאום וגם ברמת היחיד. בשנים הקרובות נזדקק כולנו לנשק, לאספקת מזון מובטחת, לאמונה בזכות החיים שלנו בארץ הזאת, ולתקווה.

     נ.ב.

     אשמח לשיתופים. פייסבוק מגביל אותי בזה. תודה.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button