אקטואליהדעות

נתניהו יכול לחגוג. את הממשלה הבאה ירכיב בוז'י הרצוג.

אני יודע שהכותרת שבחרתי לפוסט הזה תעורר לעג ושנינה בפי רבים. לא נורא. כבר אכלתי מזה מלוא החופן בחיי. אבל הערב, עם היוודע תוצאות המדגם של בחירות 2015, ודאי לי, שדבר עוד איננו סגור, אף על פי מה שנדמה כניצחון מוחץ של גוש הימין. שום דבר אינו סגור, מפני שספירת קולות האמת תביא תוצאות שונות מקולות מהמדגם, ומשום שמי שנקראים ו/או נתפסים כ'שותפיו הטבעיים' של בנימין נתניהו יודעים היטב עם מי יש להם עסק, ולא בהכרח יצטרפו אליו או ימליצו עליו להרכיב ממשלה.

שום דבר אינו בטוח מעוד סיבה. יצחק הרצוג הוא פוליטיקאי הרבה יותר ממולח מכפי שנדמה לציבור. והוא גם יכול להבטיח הבטחות לשותפיו הקואליציוניים, שגם תקוימנה, מפני שאין לו שם של מפר הבטחות.

וכל אלה עוד לפני מה שהזכרתי בפוסט קודם הערב. מרים בנימיני הזהירה מראש, בהורוסקופ שלה מסוף השבוע, שביום הבחירות ישנו מערך כוכבים מסוים, שיתעתע בכולנו, וכי אי בהירות עתידה לאפוף את תוצאות הבחירות, למשך כמה ימים אחריהן.

מי שמאמין באסטרולוגיה, כמוני, יכול להתנחם גם בידיעה הזאת. אך גם בלעדיה, כאמור לעיל, התוצאות עוד לגמרי אינן מוכרעות. לכן, לתחושתי, מה שנדמה כרגע כניצחון של בנימין נתניהו, עתיד להתברר, מקץ ימים ספורים, כרגעי בזיונו הגדול.

ואם לא, אצטרך לאכול את הכובע שלי.

מזל שאינני חובש כובעים.

השאלה היא מה יהיה אחר כך. איך נאחד את העם הזה יחד. וזה יוכל להיעשות רק אם בד-בבד עם צעדים מדיניים מידיים, אמיצים, יחול גם שינוי במצב הכלכלי, כמו בימי ממשלת רבין ז"ל.

עוד חזון לבאות. והן קרובות.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

תגובה אחת

  1. סליחה, אבל מי אתה, ומדוע אתה מדבר אלי בלשון רבים. ובאיזו זכות אתה בכלל דורש ממני משהו?
    אתה חושב שאני שוטה, זכותך. ממש כשם שזכותי להתנבא כך ולא אחרת, ולהותיר את נבואתי על כנה
    גם אם התבדתה לבסוף. יש לך בעיה עם זה? אל תקרא את הבלוג שלי.

  2. עכשיו אחרי מה שנוכחנו שהסקרים הם בבלת אחד גדול, מתברר שגם האסטרולוגה והאסטרולוגיםהם בולשיט אחד גדול .
    קדימה להתנצל לפני כל העולם.
    נכון שלא התנצלתם. עליכם נאמר: " מאז שחרב בית המקדש ניתנה הנבואה לשוטים"
    "

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button