בחירות 2018הומסקסואליותהורות בגיל מבוגרהורות גאההורים וילדיםהמחאה הלהט"ביתהקהילה הלהט"ביתחד הוריחד הוריותחדהורייציאה מהארוןמגדרפוליטיקהפוליטיקהפונדקאות

קול קורא לקהילה הלהט"בית

קול קורא

סקרי המפץ הפוליטים מגלים – מפלגת הימין החדש מחזקת את גוש הימין

ומרחיקה את זכויות הלהט"ב – אנחנו חייבים לפעול יחד!

‏30/12/2018

     חברים וחברות יקרים ויקרות,

בשלושת החודשים האחרונים פניתי אליכם בפומבי וגם באופן אישי. לכמה מאות מכם ומכן שלחתי גרסאות שונות של מצע שווים, המפלגה הישראלית הגאה, עם רבים ורבות שוחחתי באופן אישי. חלק מכם/ן גם העירו הערות חשובות ומאירות עיניים על המצע.

למדתי הרבה מן התהליך, ותוצאותיו ניכרות במצע הרחב שגיבשנו.

שם המפלגה וגם העמדת המצע לעריכה בידי הקהילה הם רעיונות של אנשים מן הקהילה, כמו רבים מסעיפי המצע. אף על פי כן, לצערי עד כה, אף אחד ואחת מכם לא הסכים להצטרף למפלגה הגאה ולרוץ בראשה לכנסת. איש איש ואישה אישה מסיבותיהם/ן.

המפץ הפוליטי המתחולל לנגד עינינו, וזו רק תחילתו, מוכיח מעל לכול צל של ספק שהקהילה שלנו עומדת לאבד גם את מעט ההישגים שהשיגה.

המהלך של נפתלי בנט ואיילת שקד טורף את הקלפים. הוא מחזק את גוש הימין – ואת הרשימה המשותפת – ומחליש את גוש המרכז. המחנצ יורד לתשעה מנדטים, מרצ מגרדת את אחוז החסימה. במצב כזה, יקשה עלינו מאוד להשיג זכויות כלשהן בעבור הקהילה.

רק הקמתה של שווים, המפלגה הישראלית הגאה, עשויה לשנות את המצב הזה. רק אם תהיה לנו מפלגה עצמאית, שתוכל לחבור לכול קואליציה, נוכל להבטיח את מימוש הזכויות שלנו.

נותרו עוד תשעה ימים בלבד להגשת מפלגות חדשות לרשם החברות. אחרי כן יוותרו לנו רק שלושה חודשים לאסוף תרומות רבות לקמפיין.  עד כה החתמנו כ-40 איש ואישה על בקשת הייסוד, וחסרות לנו עוד מינימום 60 חתימות.

כמו כן, עד כה אספנו רק כ-4400 ₪ מתוך כ-120,000 ₪ הדרושים לשם מימון הייסוד של המפלגה, וגם הכסף הזה כבר מיועד לספקים.

לכן, אני שב ופונה אליכם בהצעה והבטחה בצדה – הצטרפו אלינו מיידית, הודיעו פומבית שאתם מצטרפים ומצטרפות למפלגה הגאה, קראו גם לחברותיכן וחבריכן להצטרף אלינו – ואז נקיים פריימריז פתוחים, שבהם כול אחד ואחת מן המייסדות תוכל להעמיד את עצמה לבחירה כמועמדת לכנסת, ובהם תהיה זכות הצבעה לכול אחד ואחת מן החתומים על בקשת הייסוד של המפלגה.

בכול פעילותנו עד כה למען חזון המפלגה הגאה לא חיפשנו תהילה לעצמנו, גם לא סידור עבודה. כל אחת מאתנו מסודר בחייו. אנחנו פשוט מאמינים שזו הדרך היחידה להשיג בה את הזכויות שלנו.

הצטרפו אלינו, ומבחינתנו עמדו אתם ואתן בראש המפלגה. אף אחד מאתנו לא נולד כדי להיות חבר כנסת.

רק בואו נעמיד אותה יחד, לטובת החברה הישראלית בכלל, והקהילה הלהט"בית בפרט.

להלן שעות הפתיחה במשרד הפנים בתל אביב:

יום תאריך שעות
שני 31.12.18 08.00-17.00 הפסקה 12.00-14.30
שלישי 1.1.19 08.00-12.00
רביעי 2.1.19 13.30-17.00
חמישי 3.1.19 08.00-12.00
שישי 4.1.19 08.00-12.00

 

עורך הדין של המפלגה, צבי זגלשטיין, ינכח במקום ביום חמישי הקרוב, 3.1.19, בשעות 08.00-12.00, כדי להחתים אתכם ואתכן על בקשת הייסוד של המפלגה מיד עם הוצאת תעודת האזרחות שלכם/ן. מספר הטלפון שלו הוא 0547373970. התקשרו אליו כשתהיו שם.

שלכם/ן,

אילן שיינפלד                  צבי זגלשטיין               ליעד קשנובסקי

 

 

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button