מה חדש

תחרויות שירה חדשות – ואיפה נפגשים אתי?

תחרויות הן בעבורי זימון ליצירה, ולמפגש עם יוצרים ויוצרות שאינני מכיר מקרוב את יצירתם.ן. זו גם הסיבה שהתחלתי בקיום תחרויות שירה לפי נושאים באתר שלי.

מדובר ביוזמה צנועה של אדם אחד. אני היוזם את התחרות, קורא את השירים, מחליט מי מביניהם יזכה בפרס, והפרס אף הוא צנוע – ספר או יותר מהוצאת 'שופרא' שלי.

אבל אני רוצה לקוות, שהתחרויות הללו מעודדות אתכםן לכתוב דברים חדשים ולהעלות דברים שלא פרסמתםן עד כה. או שפרסמתםן ואתםן רוציםות לתת להם עוד הד.

עד כה קיימתי תחרות שירים על עבודת ילדים. כעת מתקיימת תחרות שירה על זיקנה. שלוש התחרויות הבאות הן בנוגע לטבעונות, צמחונות ואהבת החי; לכיבוש ולחזון השלום; ולמאבק נגד אלימות כלפי נשים.

כדי להשתתף בתחרות עליך מקודם לכן להירשם לאתר. לא לניוז לטר, למכתב החודשי שלי, אף כי גם זה נהדר, אלא לאתר. לחץ על הדמות המופיעה מצד שמאל מעל דף הפתיחה באתר. בשם המשתמש/ת כתוב.י את שמך המלא באנגלית, כך ilansheinfeld. בסיסמה כתוב.י את מספר הטלפון הנייד שלי בלי מקף מפריד, כך 0522300098. ואז לחצ.י על 'הרשמה.'

כעת עליך להמתין עד שאראה שנרשמת ואאשר את ההרשמה. בלי אישור מצדי לא תוכל.י עדיין להעלות שיר למדור תחרויות, ואין צורך להחליף סיסמה. אינך יכול.ה להכניס שיר לתחרות כי עוד לא אישרתי אותך כמשתמש.ת באתר, ולכן הוא אינו מזהה אותך. ברגע שאאשר, תוכל.י לגלוש למדור תחרויות, בתוכו לשרשור התחרות שאליה את.ה רוצה להעלות שיר. שם תופיע תמיד הודעת פתיחה מטעמי. מעל ההודעה מצד שמאל ישנו מספר, ולידו המילה 'הגב.' כאשר תלחצ.י על 'הגב' ייפתח בפניך ריבוע לבן, בו תוכל.י 'להדביק' את שירך. אל תשכח.י אחרי כן ללחוץ על 'שלח.'

וזהו זה. ברגע שהשלמת זאת השיר שלך נוסף לשרשור השירים בתחרות המסוימת הזאת.

אנא אל תשלח.י לי את השירים במייל. אני הורה יחיד, סופר מחויב לכתיבתו, מורה לתלמידיו ועורך לסופריו. אין לי זמן להעלות בעצמי את שיריך לאתר. אבל אני שמח מאוד בקריאתם.

בהצלחה רבה. העיקר לכתוב.

סדנאות חדשות החל מראשית אוקטובר ('אחרי החגים')

החודש נפתחות כול סדנאות הכתיבה שלי מחדש – סדנת שירה, סדנת מתחילים, סדנת מתקדמים, סדנה לליווי בכתיבת ספר/מחזה/תסריט – וקייטנת כתיבה לבני.ות נוער. פרטים בעמוד הסדנאות.

הנזיר היהודי נכנס לרשימת רבי-המכר

"הנזיר היהודי," הרומן החדש שלי, ראה אור לפני שבועיים וכבר אזל בחנויות הספרים ונכנס לרשימת רבי-המכר. אל דאגה. בימים אלה מדפיסה הוצאת 'כנרת זמורה' הדפסה חוזרת ומפיצה אותה במהירות לחנויות. תודה לכולםכן על העניין בספר ואהבתכםן אותו. אני כבר שקוע מעל לראשי בספר הבא.

אירועי החתמה והשקה של 'הנזיר היהודי'

     בשל הקורונה החלטתי לא להסתכן בשכירת אולם וקיום אירוע השקה נוצץ ויקר לספרי החדש, 'הנזיר היהודי.' את המתכונת הידועה של אירוע השקה החלפתי בהפך הגמור ממנו – בסדרת אירועי החתמה והשקה מקומיים, קאמריים, שבהם אני באמת יכול לפגוש קהל ולדבר אתו.    

  • ביום שישי ה-15.10.21, בשעות 11.00-13.00 אקיים אירוע החתמה ראשון על ספרי, 'הנזיר היהודי', בחנות סטימצקי בקניון רננים ברעננה. זאת, באדיבותו של מנהל החנות, עמוס מאור המקסים, שיזם את האירוע והזמין אותי לעשות כן. זו תהיה גם פגישה ראשונה שלי עם קוראים.
  • ביום חמישי ה-21.10.21, בשעה 20.00, יתקיים אירוע ההשקה הגלילי של ספרי 'הנזיר היהודי', ביקב כישורית. האירוע כולל שתיה ומזון כיד המלך וכמובן יין מעולה חופשי, במחיר 130 ₪ לאדם.
  • ביום רביעי ה-10.11.21, בשעה 20.00, יתקיים מפגש סופר איתי באולם קלור בכפר בלום.
  • ביום רביעי ה-17.11.21, בשעה 20.00, יתקיים מפגש בין יואב גינאי לביני בספרייה העירונית בכפר סבא.
  • אם ברצונכםן ליזום אירוע החתמה או אירוע השקה של ספרי החדש בבית פרטי/חוג/מועדון/חנות ספרים/ספריה בישובכםן או באזורכםן, אשמח מאד. אירוע החתמה אינו כרוך בתשלום, אירוע השקה ומפגש סופר כן. צרו איתי קשר ונסגור תאריך קרוב. טל' 0522300098 או אי-מייל ilan@ishienfeld.com. ניתן לשלב בזה הקרנת סרט תיעודי מרגש (עברית/אנגלית) על חיי ועל יצירתי.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

5 תגובות

  1. אילן בוקר טוב
    ממש עכשיו נרשמתי לאתר ומחכה שתאשר אותי על מנת לשלוח 3 שירים בנושא 'לידה'

    נעים להכיר
    מירב שקד

  2. שלום נעמי.
    ברגע שיהיו לי פרטים אודיע לכולכםן. בנוגע לשיר,
    זה כבר מאוחר מדי.
    בהצלחה עם ספרך,
    אילן שיינפלד.

  3. שלום אילן.
    מתנצלת אם הודעה שלי מגיעה פעמיים. שלחתי אותה גם במייל.

    שמחתי לראות שהשיר שלי "על מה זה יושב" נכנס לפרוייקט "שירי מושב"
    אשמח לשמוע פרטים, נוספים על התערוכה, על אירוע ההשקה.

    כמו כן יש לי שאלה.
    השיר שעומד להיכנס לספר הביכורים שלי, עבר עריכה. האם מאוחר מידי להגיש לך את השיר הערוך?

  4. הי אילן,
    תודה רבה.
    תמיד כשאני מדברת על הספרים או על הכתיבה אני מזכירה אותך.
    בחרתי אותך למורה שלי ואחר כך בחרתי את אפרת מישורי.
    לשניכם יש איכויות נפלאות ככותבים ועורכים ובעיקר כמורים.
    אם לא היית אומר בסיום סדנת המתקדמים: תחשבו על פרוייקט, אולי הייתי חוזרת למושב ולא מוציאה לאור את הספר הראשון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button