שירה

תחרות שירה על חיוב החיים ומניעת התאבדויות

    בעשירי לספטמבר מדי שנה מצוין יום השנה הבינלאומי למניעת התאבדויות. מכיוון שתופעה זו שגורה בכול רחבי תבל וגם אצלנו, אני מבקש להציב בפניכםן אתגר גדול: לכתוב שיר על חיוב החיים ומניעת התאבדויות.

     אפשר לשלוח יותר משיר אחד, או בכול אורך, ובלבד שיהיו מנוקדים. מועד הגשה: 15.8.22.

     פרס ראשון: עותק מן הספר "הסדנה לשירה", מדריך לכותבי שירה ומלמדיה, מפרי עטי. פרס שני: עותק מספרי "יודע כליונו" (הוצאת שופרא, 2021). פרס שלישי: עותק מן הספר "חשופה," ספר ביכוריה של נירה מלין (הוצאת שופרא, 2022). את היצירות יש להעלות לפורום התחרויות.

     כדי להעלות שירים לאתר יש להירשם אליו מקודם לכן. לחצו על הצלמית המופיעה מצד שמאל מעל עמוד הפתיחה לאתר http://www.isheinfeld.com.
במשבצת שתיפתח בפניכםן לחצו על 'הרשמה'. כשם משתמש.ת כתבו את שמכם.ן המלא באנגלית, במחובר. כססמה כתבו את מספר הטלפון הנייד שלכםן. זה יקל עלי לעזור לכםן במידת הצורך. ואז הודיעו לי שנרשמתם.ן. שכן עלי לאשר את הרשמתכם.ן, ומבלי שאאשר אותה לא תוכלו להעלות חומר לאתר.

     אחרי שתקבלו ממני אישור הרשמה תוכלו להיכנס למדור תחרויות, לדיון על הגנת הפרטיות. שם תלחצו על המילה 'הגב' הנמצאת מצד שמאל מעל הודעת הפתיחה שלי. ייפתח בפניכם.ן ריבוע לבן, שבו תוכלו 'להדביק' את שירכם.ן, ואז תלחצו על 'שליחה' והשיר יעלה לאתר.
זוהי הדרך היחידה להגשת שירים לתחרות. אנא אל תשלחו לי אותם במייל.

     בתודה,

     אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך
Close
Call Now Button