פוליטיקה

הדף היומי (274). עתידות.

     זוכרים את מסטיק 'בזוקה' ואת העתידות בו? הרי זה קיים עד היום. אז היום אני רוצה לכתוב לכם עתידות בזוקה שיינפלד:  "הקורונה תתפשט, יהיה סגר, המשק יתמוטט והנאשם ישתמש בזה כדי להיבחר שוב."

     אתם סקפטיים? לא מאמינים? מוטב שתקראו את דפי הרשתות החברתיות של המתקשרת הכי חזקה בישראל כיום, ריקי קיטרו. היא כתבה שלשום, שבתוך חודשיים יהיה כאן סגר. וכשריקי כותבת, זה קורה.

     אין לי מושג, וגם לא מענייני מי החברים שאתם היא מתקשרת. היא מדייקת באופן מבהיל. הרבה מדי דברים שחזתה התקיימו, מכדי שניתן יהיה להתעלם מזה או לפטור זאת כלאחר-יד. אז כשריקי כותבת שיהיה פה סגר בתוך חודשיים, כך יהיה. וכשקראתי את זה, הראש שלי מיד הריץ קדימה את התסריט, אותו כתבתי לכם בעתידות כאן.

     יותר מדי אנשים יצאו לחו"ל, גם עם ילדים לא מחוסנים, יותר מדי אנשים נוסעים ושבים מחו"ל בכול מיני קיצורי דרך, מסכנים בזה את עצמם ואחרים. מהר מדי הורדנו את המסכות ואת הלכות הזהירות כאן, והנה הזן ההודי כבר מתפשט. והוא לא יהיה היחיד.

     ממשלת השינוי תהיה מחויבת להתמודד עם הפרצות בנתב"ג, להטיל מחדש סגר, לחדש את מלאי החיסונים, להטיל שוב חובת עטית מסיכות וגם לאכוף אותה, ולהתמודד שוב עם משק במשבר.

     לזה בדיוק מחכה הנאשם. זה ייפול לו כפרי בשל לידיים. הוא הרי אמן ההסתה, הסכסכנות והפלגנות, ויעשה הכול כדי להשמיט את הלגיטימיות מתחת רגלי הממשלה הזאת. כול ימיו כפוליטיקאי, ביבי תמיד דילג בין זירות אסון, ולא בחל בשום זירה מדממת כדי לשלח ממנה את דברי ההסתה שלו כלפי השלטון. כעת, שכבודו רמוס ולבו פצוע, זה יהיה חמור בהרבה.

     לכן, אם ממשלת השינוי הזאת חפצת חיים, מנהיגיה ומנהיגותיה אינם יכולים להסתפק רק בעבודה הטובה, היומיומית, שהם כבר עושים ועושות במשרדיהם. עליהם לחוקק מיד את החוקים, שלא יאפשרו לאדם המואשם במרמה, בשוחד ובהפרת אמונים להעמיד את עצמו כמועמד לבחירות לכנסת, ו/או לא יאפשרו לו לקבל מנדט להקמת ממשלה.

     אל תחששו מפני ההאשמה בחקיקה פרסונלית. זו אכן חקיקה פרסונלית. מעולם לא עמדנו במצב שבו אדם הנאשם במרמה, בשוחד ובהפרת אמונים לופת בגרונה של מדינת ישראל, משסה את חלקיה אלה באלה, מבזה את אזרחיו ואת יריביו הפוליטיים, מרמה את שותפיו ואת חבריו ומשחית כל חלקה שידו הרעה נוגעת בה.

     בנימין נתניהו הוא אדם חולה. אינני מוסמך לקבוע מהי האבחנה המדויקת למחלתו. אך נדמה לי, שגם כסופר, המביט לתוך נפשו של הזולת, אני יכול לפחות להציע, שבנימין נתניהו חולה בנרקיסיזם קיצוני, בדימוי עצמי נמוך, בבוחן מציאות לקוי, באבדן עשתונות היסטרי המחייב אותו לשליטת יתר, ובהרחבת האני המוטרף שלו באורח כה קיצוני, עד שמוסס לתוכו גם את רעייתו ואת בנו. בנימין נתניהו הוא הראש והמחולל של משפחה אומללה, חולה ומוטרפת, שאסור שתשוב לאחוז בגרונה של ישראל.

     ועל כן, חובה על מנהיגי ומנהיגות הקואליציה הזאת לחוקק מיד את החוקים, שימנעו מאתנו את סיוט שובו של בנימין נתניהו לשלטון. נתניהו בן שבעים ושלוש. הוא שלט בישראל שתים עשרה שנים. במהלך חייו צבר מיליונים בממון ובנכסים. עליו לפרוש מן החיים הפוליטיים ולהתפנות לבור כלא, או לחליפין – לחייו הנוחים כמיליונר. אין לו מה לחפש עוד בציבוריות הישראלית, וככול שיבינו זאת יריביו ואוהביו גם יחד, יקל על כולנו יותר.

נ.ב.

לפעמים יוצאים לי שני פוסטים ביום. זה נדיר.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button