אקטואליהדעותדתותכלליסאטירהפוליטיקה

ירושלים – בירתו הנצחית של עם ישראל!

מכתב גלוי לממשלת ישראל

ירושלים – בירתו הנצחית של עם ישראל!

לקראת הכרזתו של נשיא ארצות הברית על ירושלים כבירתו הנצחית של עם ישראל, הצפויה בע"ה הערב, ברצוני להציע לממשלת ישראל לציין את האירוע ההיסטורי כיאות.

את ארונות המתים של החיילים, אשר ייהרגו החל ממועד ההכרזה בימים הקרובים, ראוי לקשט בתמונת העיר העתיקה, הכותל ומגדל דוד. אפשר להיעזר לצורך זה בתדפיס היפהפה של ירושלים, שהתנוסס לא מכבר על שמלתה של שרת התרבות,  ולהזמין ממנו העתקים לכיסוי ארונות המתים.

את הארונות ראוי למספר לא לפי מספריהם האישיים של החללים, אלא לפי מספריהם של תיקי החקירה השונים את ראש הממשלה: 1000,2000,3000 וכיו"ב. אל דאגה, ישנם די והותר תיקים כדי למספר בהם די והותר ארונות.

על קברות האזרחים שייספו בפיגועי טרור כתוצאה מהכרזה היסטורית זו ראוי להקים מצבות בתבנית העיר ירושלים, או כול אחד ממבניה ההיסטוריים. הקדימו והזמינו דגמים מוקטנים של העיר, כדי שקרובי הנספים יוכלו לבחור מביניהם. לגברים אפשר להקים מצבה בצורת מגדל דוד, לנשים את קבר רחל ולפעוטות ועוללים בני יומם די באבן מסודקת, שתזכיר לאבלים את חריצי התקווה בכותל.

והעיקר, בל נשכח – על כול תלולית טרייה ראוי שיתנוססו דגלי ישראל וארה"ב יחדו, שהרי כול המקריב נפש אחת מישראל מציל עולם ומלואו, את נשיאותו של דונלד טראמפ ואת כהונתו של בנימין נתניהו.

בברכת עם ישראל חי,

אחיתופל הגיתי.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

3 תגובות

  1. אם זה לא משנה, מדוע כולכם נכנסים להיסטריה?

  2. אז טראמפ הכריז על ירושלים כבירת ישראל, אז מה? במה שונה ירושלים של אתמול מירושלים של היום? בכלום.
    ירושלים של היום מתקדמת מהר מאוד להיות עיר חרדית וערבית. זאת לא ירושלים שגדלתי בה, ואני כבר הרבה שנים לא גרה שם. היא קדושה מדי עבורי. מצידי נשאיר אותה לתיירים, כי היא אכן יפה.

  3. כמה "מפתיע"- איש מחנה השמאל שמאשים את הקורבנות העתידיים (נניח) בהירצחם שלהם, ולא את הרוצחים העתידיים, כלומר הערבים, בתאוות הרצח שלהם. במילים אחרות, לאיש מחנה השמאל שלפנינו נראה טבעי לחלוטין שהערבים ייצאו למסע רצח בעקבות הכרה אמריקאית בירושלים כעיר בירה. מין תופעה טבעית כזו, כמו גשם בחורף או חמסין בקיץ.
    תגיד, השכנים הערבים שלך בגליל יודעים שאתה בעצם גזען קטן?

    כעת, ספר לקוראים- האם לא היו אלה טיפוסים מסוגך שטענו לפני 70 שנה שהכרזה של בן גוריון על הקמת מדינה תוביל לשפיכות דמים, ומוטב שיידחה אותה?וספר עוד- אתה בכלל מכיר בירושלים כבירת ישראל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button