ספרות מקור

מבצע סוף שנה בהוצאת שופרא: 50% על כול ספרי ההוצאה!

מאיר קליין, מורה לגאוגרפיה מראשון לציון, כתב לי אתמול כך:כתבתי לך כדי להגיד לך תודה אני קורא נאמן שלך , קראתי בעבר ונהנתי מאד גם – מעשה בטבעת , כשהמתים חזרו , אשת הפיראט היהודי , נשבתי בכולם , לכן כאשר הובא לידיעתי שנולד ספר חדש הגעתי מייד לצומת ספרים ורכשתי . הנזיר היהודי הוא ספר עצום , אני קורא בו כל יום רק פרק אחד , מכריח את עצמי לא למהר כדי שיהיה לי פרקים לימים הבאים , אני כבר בפרק 83 וחרד שעוד שבועיים וחצי הטעם המתוק והמרתק ימוג , השפה היהודית שאתה כותב אכן מהלכת קסם , אני אוהב את העלילות […] אני כותב לך אחרי שסיימתי לקרוא לפני דקות את פרק 83 וליבי עם פרנצ'יסקוס שאיבד את חוש השמיעה אבל מלא בתקווה שיצליח לחבור אל האסירים החדשים , כך כל בוקר מחדש אני מוצא עצמי אוהב ומחבק מחדש את פרנציסקוס.

על כך עניתי לו: "מכתבך ריגש וטלטל אותי מאד. ראשית, משום שסופר לעולם אינו יודע מי קורא את ספריו, ומה תהיה תגובתו עליהם, ודבריך חיממו את ליבי בדיוק ברגע הנכון,בשעה שאני מקליד למחשב 424 עמודים שכתבתי במכונת כתיבה – הגרסה הראשונה של הרומן הבא שלי […]

ואז כתב: "הבשורה הכי מפעימה במכתבך היה שאתה בתהליך הריון נוסף 424 עמודים של ספר חדש , הו אילן כמה ריגשת אותי עכשיו , אני כל כך מצפה וכל כך סקרן , לאן תיקח את גיבורך הפעם … אתה עושה את מה שאתה מאמין בן ומתמיד בו וזה החשוב , אני רוצה רק לחזק ולעודד אותך !!!"

הבוקר חיכתה לי גם הודעה במסנג'ר, מחברת פייסבוק שלי, אף היא אם יחידנית. היא כתבה: "בוקר טוב לך אילן היקר .רק רציתי לספר לך שמזמן לא קראתי ספר כזה מרתק כמו "הנזיר היהודי" .אני כבר בעמוד 178 ועכשיו יומיים של סופה .קראתי וקראתי . ממש מעניין . זה לא הספר הראשון שלך שאני קוראת .בזמנו קראתי את "רק אתה" ואהבתיו מאוד. ישר כח על כתיבה מעניינת כל כך .שתמשיך לכתוב ספרים .שירים ובכלל המון בריאות וגידול התאומים המהממים שלך באהבה ונחת."

אני מספר לכםן זאת לא כדי להתפאר, אלא כדי להודות. להגיד תודה. התגובות שלכםן, קוראיי וקוראותיי, מחזקות אותי, מרגשות אותי ועוזרות לי.

השילוב בין הורות יחידנית לבין התביעה הפנימית שלי מתוכי לחיים של משמעות, של יצירה, מחייב אותי לעבודה רבה. כדי לכתוב ולערוך, ללמד ולגדל את בניי, עלי בכול יום לאזור כוחות, להתמקד, להיות קשוב ובהיר, מרוכז וממוקד מטרה.זה הרבה מאוד בזכות התגובות של כול אחד ואחת מכםן. וזה לא מובן מאליו שאתם רוכשים את ספריי וקוראים בהם, נהנים מהם וגם כותבים לי על כך.

אינני יודע מי מכם מכיר את מכלול יצירתי. באתר שלי תוכלו להזמין מידיי עותק מכול אחד מספריי. לכבוד סוף השנה האזרחית, אני גם נותן לכםן חמישים אחוזי הנחה לא רק על ספריי שלי – אלא על כלל הספרים באתר. כידוע, אני גם מוציא לאור, ובבית ההוצאה שלי ראו אור ספרים יפים וטובים. כולם מוצעים לכםן כעת בחמישים אחוזי הנחה.

כול שעליכםן לעשות הוא להקליד את קוד הקופון הזה בעמוד התשלום על הספרים שתזמינו, ומחירם יופחת למחציתו. הנה הקוד: UBZNSED6

ההנחה הזו תקפה רק עד ה-31.12.21.

אשמח לשיתופים.

תודה,אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button