הקהילה הלהט"בית

הגלגל מסתובב, וזה לגמרי בידיים שלנו.

החיים, הכתיבה, הספרות ומה שביניהם (143).

     הצירוף המבעית של רצח ההומוסקסואלים בבר באוסלו בידי גבר ממוצא איראני, וההחלטה הנתעבת של בית המשפט העליון של ארצות הברית, להפוך את פסק הדין "רו נגד וויד" משנת 1973, וכך להביא לאיסור על ההפלות במחצית ממדינות ארה"ב, מראים לנו דבר אחד: גזע האדם דפוק באופן חסר תקנה, באנושות אין עילאיות או שגב, ותנועת ההיסטוריה היא תמיד על גלגל, קדימה ואחורה, פנימה והחוצה, לתהומות השפלות האנושית ולשיאי הקדמה והדעת.

     במשך חמשה עשורי שנים בטחנו בארצות הברית של אמריקה כשליטת העולם החופשי, כמתוות דרך בכול הנוגע לזכויות נשים ומיעוטים, כלפיד הקדמה האנושית והדמוקרטיה. בא שלטון טרמפ, ובאה מורשתו, בדמות פצצת המצרר השיפוטית שהותיר מאחוריו בבית המשפט העליון, והראו לנו את ההפך. שגם אומה מתקדמת כמו אמריקה נדונה לאותה תנועה מחזורית, להיטלטלות דרמטית ואיומה בין קדמה לבין נסיגה לתהומות.

     המאבק שניצת כעת ברחובות ארצות הברית ניטש בכל רחבי תבל וגם אצלנו. זהו המאבק בין הליברלים לבין השמרנים, בין בני האדם השואפים לקדמה, לשוויון זכויות ולדעת, לבין בני אדם המקדשים את הקיים, הולכים בשגור ועל פי רוב גם מונעים מכוח אמונתם הדתית. זה גם  טיב המאבק הפוליטי הבא לידי ביטוי כעת בחברה הישראלית, בתיקו הפוליטי ובחוסר היציבות של מערכת השלטון.

     אם חלילה בנימין נתניהו יזכה ברוב של 61 מנדטים בבחירות הקרובות, הפסיקה של בית המשפט העליון האמריקאי תהיה בוטנים למול מה שמתכננים כאן איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ', אנשי מפלגת הבית היהודי ומפלגת 'נועם'. הקמפיינים לאיסור על הפלות בישראל והקמפיינים נגד הקהילה הלהטב"קית יהפכו מחזון למציאות. נשים לא תוכלנה להפיל עוברים לא רצויים, הומואים ולסביות לא יוכרו עוד כהורים, וחלילה גם ילדיהם יילקחו מהם למשפחות אומנה 'נורמליות', כאלה של אבא ואימא, שזוך הדבש היהודי נסוך על שפתיהם ושמירה על ערכי המשפחה ותורת ישראל.

     חברי וחברות הקהילה הלהטב"קית, בעולם ובישראל, חייבים וחייבות להתחבר לנשים מכול רחבי תבל, ולצאת כבר היום במחאה גלובלית ומקומית. חברי וחברות הקהילה גם חייבים וחייבות להוקיע מתוכםן כול להטב"ק הנושא בתפקיד במפלגות הימין או מעניק להם מעטה של פינק וושינג. מדובר בשעת חירום גלובלית לנשים ולמיעוטים, ובשעת חירום חמורה לא פחות לנשים ולקהילה הלהטב"קית בישראל.

     אסור לנו להסכין למצב שבו אנשי הבית היהודי ומפלגת נועם יגיעו לאחוז ברסן השלטון. בנימין נתניהו, האדם שדרדר את מדינת ישראל ואת החברה הישראלית אל עברי פי פחת, כדי להציל את עורו ממשפטו, לא יהסס לתת את ידו לכול חקיקה נגד נשים או הקהילה הלהטב"קית, ובלבד שאלה תשמרנה את שלטונו, אם יזכה בו.

     כול פעמוני האזעקה כבר מצלצלים. אם במערכת הבחירות הקרובה יעלה בידו להקים ממשלה, זו תהיה ממשלה קיצונית, מסוכנת, שתמיט חורבן על החברה הישראלית ותפגע אנושות בזכויות הפרט, הן דרך רמיסתה של מערכת המשפט והן דרך רדיפת הומואים ולסביות, בי וטרנס. אסור שזה יקרה, ולכן כולנו חייבים וחייבות לעמוד כעת מול הימין, ולהוקיע כול התחברות אתו!

אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button