הקהילה הלהט"בית

השמיים לא נפלו.

החיים, ההורות, הכתיבה ומה שביניהם (45).

     יכול להיות שאתה גבר נשוי ואב לילדים, שנוהג לדבר בלילות עם בחורים באתר אטרף דייטינג, שקבוצת ההאקרים האירנית פרצה היום; יכול להיות שאתה נער בן 15 שהתחזה לבן 18 כדי להכיר את העולם ההומואי בהסתר; יכול להיות שאתה גבר מבוגר שאוהב להתלבש בבגדי נשים, או טרנסג'נדר או קרוס דרסר; יכול להיות שאתה אוהב למצוץ, לחדור או להיחדר, לעשות סקס קבוצתי או סקס עם יחידים, בבית או בטבע; יכול להיות שיש לך קיק מיוחד כמו ללקק כפות רגליים או למצוץ בהונות רגליים או לעשות סקס עם נכים. יכול להיות שאתה גבר חרדי בקהילה סגורה או בחור ערבי מוסלמי בכפר בגליל; יכול להיות שאתה גם סתם בחור רגיל, בעבודה רגילה, שלא רוצה שיידעו שהוא הומו.

     הכול בסדר. השמיים עוד לא נפלו. הם גם לא יפלו.

     כן, זה מאד לא נעים, מטלטל ומחריד את הנפש לחשוב, שעכשיו כולם ידעו מה אתה אוהב לעשות במסתרים, שאשתך או הילדים או הרב או השכנים שלך יגלו שאתה אוהב זין או תחת או כול שילוב אחר של הדברים שציינתי לעיל. אבל יש לי סוד קטן לספר לך. גם הם אוהבים כול מיני דברים כאלה. וזה תמיד היה, ותמיד יהיה, והשמים לא נופלים כשגבר שוכב עם גבר או מוצץ לו את בוהן כף הרגל, או מתלבש כמו אישה, או להפך.

    הכול כול כך אנושי, וכול כך בסדר. כול עוד כמובן אתה לא פוגע פיסית במישהו אחר.

     המתקפה של ההאקרים האירנים לא כוונה אליך. היא כוונה לכול מדינת ישראל, והיא חלק ממלחמה חשאית של ישראל ושל איראן זו בזו. המתקפה הזאת לא ניגשה לאתר ההיכרויות אטרף דייטינג, אלא לשרת שעליו האתר והמידע שלו מאוחסנים, ואף אחד, גם לא אלוהים או צוות שליחיו לא סימן אותך כמטרה ללעג ולקלס.

     מה שכן, ההאקרים האיראנים מרוויחים מכול ההיסטריה המתגלגלת הזאת, מן הפחד והחרדה שהם מעוררים בגולשי אתר ההיכרויות הזה, שחשים כי פרטיותם הגדולה ביותר עלולה להיחשף.

     אני משתמש באתר אטרף מזה שנים רבות. לדעתי מאז פתיחתו. אני מדבר על 20-30 שנים. באתר הזה ניהלתי מאות, אם לא אלפי שיחות, והכרתי בו הרבה מאוד בחורים. עם חלקם גם נפשתי, חלקם הפכו לבני זוג לזמן מסוים ואפילו לחברי נפש מזה שנים. גם לי, כמו לכול גולש אחר באתר, תהיה אי נוחות נוראה אם יראו בפומבי את תמונת ישבני, או יחשפו פרוטוקולים של שיחות שלי עם בחורים. אבל גם אז, גם אם תמונת ישבני תתנוסס באתר של 'בלאק שדו', השמים לא יפלו. קודם כול כי יש לי  ישבן יפה. וחוץ מזה מפני שאני לא מתבייש במי שאני, ולא מוכן שאף סחטן איראני יכניס אותי חזרה לארון, או ידחוף אותי לארון מתים.

     אני מבין שאתה בהיסטריה עכשיו. שקשה לך לחשוב, להירגע ולנשום. אם אתה מרגיש שאתה מצוי בסכנה מוחשית מצד סביבתך, במידה ותגלה שאתה הומו – זה הסימן הכי טוב לכך שעליך לעזוב מיד את סביבתך למקום מכיל ודואג, כמו, למשל, להוסטלים לזמן חירום של הקהילה הלהט"בית, או לבתי חברים.

     אם אתה מרגיש שאתה במצוקה נוראה, שאתה משתגע מדאגה – תרים מיד טלפון לקו הסיוע של האגודה, 'יש עם מי לדבר,' או צא מהבית להיפגש עם חבר. אל תישאר עם זה לבד.

     אם אתה מתבייש מזה שיראו את התמונות האינטימיות שלך ברשת, חשוב כמה פעמים ראית סרטי פורנו, ומה אתה בכלל זוכר מהם. לחליפין, עמוד מול המראה בעירום, התבונן בעצמך והגד לעצמך – אני מקבל את עצמי, זה מי שאני, ואין לי במה להתבייש.

     המתקפה המתועבת הזאת של ההאקרים האיראנים אולי מבהילה אותך עד מוות. אבל יש בה גם משהו טוב. היא מלמדת דבר אחד – אסור להפוך את הזהות המינית לסוד, אסור לחיות בחשיכה ואסור לחיות בפחד מתמיד. תמיד מוטב לבחור בחיים מתוך קבלה עצמית, גילוי עצמך לזולת וחיים בתוך איזון ושלווה.

     אולי אתה מרגיש עכשיו שעולמך  נחרב, שכל המגננות שלך נפרצו, שאתה פשוט אבוד. אז דע לך שלא. אני אחד האנשים הראשונים שיצאו אי פעם מן הארון בישראל, בתקשורת, עברתי מאז לא מעט, גם במשפחתי, גם בין חברי הילדות שלי, וגם במעגלים אחרים. אבל בסופו של דבר, הצלחתי לחיות טוב, חייתי רוב חיי עם בני זוג נפלאים, שאת חלקם הכרתי באטרף דייטינג, כמה מחבריי הטובים ביותר הם אנשים מצוינים שהכרתי באטרף דייטינג, וברוך השם אני גם אבא לשני ילדים וסופר מצליח.

     אפשר לחיות גם באור, מחוץ לארון, להתפרנס, לאהוב.

     זה לא חייב להיות במסתרים ובחושך.

     ההאקרים האיראנים משחקים על הפחד שלך. ולכן אני כותב לך את הדברים האלה. קח אוויר. שים זין עליהם ועל מניפולציית ההפחדה שלהם. השתמש באיום שלהם כהזדמנות לבחור אחת ולתמיד לחיות את חייך בדרכך.

     ואז יהפוך לך החושך – לאור.

     נ.ב.

     אשמח לשיתופים.

     אילן שיינפלד.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button