הקהילה הלהט"בית

נשיא של מי אפסיים.

התנגדות ושמחות אחרות (38).

     אין שלולית של מי אפסיים שנשיא המדינה שלנו פוסח עליה. אם חשבתם שמתווה הכניעה שלו לסוכן החורבן של ישראל הוא השיא, יש לי הפתעה בשבילכם. מחר, יום שני (20.2.23), ישתתף הנשיא בכנס ירושלים, שפורום קהלת, ברוחו ובאנשיו עומד מאחוריו.

     כך, למשל, יתקיים בכנס מושב מיוחד בנושא "דיספוריה מגדרית – התמודדות וטיפול בתלמידים הסובלים מדיספוריה מגדרית בחינוך הדתי." מן השם כבר ניתן להבין מהי ההשקפה העומדת מאחוריו: שתלמיד החווה דיספוריה מגדרית הוא בהכרח 'סובל', שיש 'לטפל' בו ו'להתמודד עמו.ה.' במשתתפים: תמי סמט, פסיכולוגית, מנהלת מכון באר אמונה, ד"ר טל קרויטורו, עו"ס ומטפלת בטארומה, פרופ' חיים שקד, נשיא מכללת חמדת, מיכאל פואה, יו"ר תנועת 'בוחרים משפחה" והרב בני לאו, ראש מיזם 929 ויו"ר אקי"ם ישראל.

     מיכאל פועה הוא השרץ החתום על עתירת ארגון 'בוחרים משפחה' נגד מנהל בתי המשפט, בנושא הסדרת המרשם בנושא צווי הורות לפי סעיף 11 לחוק הסכמים לנשיאת עוברים (פונדקאות), צווי הורות פסיקתיים ורישום ילודים לפי פרק ו' לחוק תרומת ביציות. הוא גם מי שעומד מאחורי הקמת תא הארגון שלו בטכניון, ואמר אז, בין השאר "אנחנו לא מפחדים מלהט"בים, יש לנו דיון ערכי מוסרי על תופעות הנגזרות מההתנהלות שלהם. אנחנו סבורים שמשפחה זה אבא, אמא ילד, זה המושג שהם מנסים לטשטש אותו ואנחנו לא מוכנים שיכפו עלינו את הטשטוש הזה. ומותר לנו להגיד שפונדקאות זה סחר בנשים ושזה לא מעשה מוסרי. אנחנו לא היחידים שחושבים כך ולדעתי גם בתוך הלהט"בים יש אנשים שחושבים כך. אנחנו חושבים שלילד יש זכות לדעת מי הוריו הביולוגיים וגם פועלים בנושא. יש היום בארץ מאות ילדים שהם אחים, הם לא יודעים זאת ויכולים להתחתן אחד עם השני […] האג'נדות האלה מחלחלות לחברה הישראלית, מפרקות את המשפחה ואנשים מחליטים שהם לא רוצים להתחתן או מביאים ילדים לא במודל של משפחה".

     ד"ר טל קרויטורו, שבעבר עבדה עם טרנסג'נדרים, כיום יוצאת נגד התופעה. וכך אמרה: "צריך להפסיק מייד את הערבוב והטשטוש שעשו בין מין למגדר, כלומר לחוקק חוקים ולקבוע תקנות שמבוססים על המציאות, והמציאות היא מין ביולוגי. המגדר כמושג צריך להיעלם. אם מבחינה ביולוגית אי אפשר לשנות מין, אסור שמבחינה חוקית יהיה אפשר לשנות מין. כאשר החוקים והתקנות יהיו צמודים למציאות ולא למשחקי מילים ייפתרו רוב הבעיות: ספורט נשים יחזור להיות ספורט נשים, מלתחות נשים יהיו של נשים וכו'". כמו כן היא אומרת שיש להפסיק את הניצול של תמימות הילדים: "אסור לגרום להם להאמין שאפשר לשנות מין רק כי מתחשק. כשמבוגרים אומרים להם שאפשר לשנות, הם מאמינים וסבורים שמי שלא מעודד אותם להסללה הזאת שונא אותם. מפרידים בין ילדים להוריהם כי אפילו בבית הספר מלמדים אותם את התכנים הרעילים האלה. צריך לתת לילדים את מרב התנאים להחלים. ברגע שיעצרו את המעבר החברתי ואת ההסללה, גם ההדבקה החברתית תצומצם דרסטית.

"אם נעצור את ההדבקה החברתית, נחזור לנתונים של לפני כעשר שנים, שמעידים על תופעה מינורית בחברה. גם אם יישאר אחד לכמה עשרות אלפים שעדיין יהיה נחוש לחיות כבן המין השני, הוא יבין שהוא לא משנה מין אלא מנסה לחיות כבן המין השני. כמובן, צריך להסביר לו את התוצאות של הניתוחים ואת הנזקים שלהם" […] רצים לסרס ילדים. זה סקנדל רפואי! הצעירים עם דיספוריה מגדרית הם קורבנות: עושים להם ניתוחים שונים ומשונים בלי ליידע אותם על כל ההשלכות. איזה הסכמה מודעת יש כשהבן אדם לא מבין מה הוא הולך לקבל? אם זה לא חלם או גרוע מכך, סדום, אני לא יודעת מה כן".

     הפסיכולוגית תמי סמט, מנהלת מכון באר אמונה לנשים דתיות, היא העומדת, יחד עם אבישי מזרחי, מאחורי ההשתלמות לאנשי חינוך דתיים, בנושא "נערים/ות הנמשכים לבני מינם." לזכותה ייאמר שהיא כנראה אישה אמיצה ומאופקת. אבל בראיון ב'מקור ראשון' אפילו לה ברחה קצת האג'נדה מבעד למלים היפות: "הגישה שמרימה ידיים רוצה לקבור אנשים בנטיות שלהם. אנחנו משלימים עם סטיות אחרות? אנחנו לא רוצים לרפא מחלות? נכון, יש כאלה שלא מצליחים. גם בבתי החולים לא מצליחים לרפא את כולם. אז נסגור את בתי החולים? נסגור את מד"א כי מישהו מת באמצע החייאה? הטרור הלהט"בי הוא תופעה שהגיעה מאירופה ומארה"ב ונחתה בתל־אביב. רוצים להחזיר אותנו לדור המבול ולסדום ועמורה. אנחנו היינו בהר סיני ושם קיבלנו תורה והבאנו אור לעולם. עכשיו אירופה, שנמצאת בתהליך של אובדנות בשם ההכלה, הסובלנות והרב־תרבותיות, רוצה להחזיר אותנו 3,000 שנה אחורה."

     אלה האנשים שעמם ייפגש הנשיא הרצוג ביום שני, היום שבו ייחקקו חוקי ההפיכה המשטרית בכנסת. ואם לא די בזה, המושב הראשון בכנס קרוי "השיבה שופטינו – על המתווה החדש במערכת המשפט, שמסעיר את המערכת הפוליטית ואת השיח הציבורי, בשיתוף פורום קהלת." ינחה אותו אבישי גרינצווייג וישתתפו בו: פרופ' עמיחי כהן מן המכון הישראלי לדמוקרטיה, ד"ר אביעד בקשי, ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת, עו"ד ציון אמיר וח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט.

     תוכניתו המלאה של הכנס פשוט מעוררת צמרמורת. לא אביא כאן את כולה. אבל נשאלת השאלה, האם נשיא המדינה, מר הרצוג, ואנשי לשכתו, ממהרים לאשר את השתתפותו בכול מה ששם ירושלים מתנוסס עליו, האם אינם בודקים בשבע עיניים את תכני האירועים שנשיא המדינה פורש עליהם את חסותו בעצם נוכחותו בהם, והאם לא די בהתעמרות בילד הטרנסג'נדר בגבעת שמואל, שמקיימים מושב שלם בכנס ירושלים כדי להתמודד ולטפל ב'סבלו', בעוד שסבלו האמיתי אינו הדיספוריה המגדרית, אלא סבל הנידוי החברתי על ידי הורי חבריו וחברותיו בבית הספר שהוא לומד בו.

     הסכמתו של נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, לנכוח בכנס הזה ולכבדו בנוכחותו היא בושה. הרצוג מוכיח שוב את רפיסותו, את טיב ערכיו ואת  נמיכות רוחו. קיום הכנס הזה דווקא ביום שבו יעברו בכנסת חוקי ההפיכה המשטרית, וכל אזרחי ישראל הדמוקרטית ייצאו להפגנות ברחבי ישראל ויעלו אחר הצהריים לכנסת, מעמיד את השתתפותו בכנס הזה כמעשה של קלון. יתר על כן, בשל הקשר האישי שלו לקהילת הלהטב"ק, על נשיא המדינה לכל הפחות להודיע פומבית כי הוא מבטל את השתתפותו בכנס. ואם לא יעשה כן, אני מאד מקווה שמסות המפגינים למען הדמוקרטיה יגיעו גם אל מקום קיומו של הכנס וגם אל משכן הנשיא, ויזכירו לו את חרפתו.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button