הומוסקסואליותהקהילה הלהט"בית

העניין הזה עם אפליקציות היכרות

כמו שסיפרתי לכם, אתמול איבדתי את בעלי בקריית מוצקין. אבל בימים האחרונים אני מוצף בפניות מכול מיני בחורים, מכול רחבי הארץ והעולם, בהמון אפליקציות. רובם, אני חייב להודות, צעירים יפי תואר. וכדאי שאובן כהלכה, 'צעירים', בגילי הנושק לשישים, נעים על כול הטווח שבין 21-40:))

באתרי חו"ל פגשתי שני אמריקאיים יפהפיים שמאוד החמיאו לי, ורגע אחרי כן סיפרו לי חיילים או אנשי כוח השלום באפגניסטן (מה שחושף מיד את היותם ישויות בדויות), עוד שני אמריקאיים שאחרי משפט אחד של היכרות אמרו לי שאין להם בעיה לעשות רה-לוקיישן 'בעבור הגבר הנכון', צעיר שחום עור יפהפה מגאנה, אחד מהודו וככה.

בטינדר, לעומת זאת, ההיצע מדהים. המון בחורים ישראלים צעירים, סטרייטים, שרוצים להתנסות בפעם הראשונה, כמה הומואים מגובשים יותר, צעיר פלסטיני מירושלים שעובד בתל אביב ופשוט מוכרח לפגוש אותי, וגם קשת רחבה של חתיכים מירדן, מסוריה ומביירות. האמינו לי, אם יהיה פה שלום, תהיה פה חגיגה גדולה. מצעד הגאווה הכי גדול של המזרח התיכון.

לנסוע לעקבה אין לי אפשרות כרגע, ודאי שלא לסוריה או לביירות. אך הערב מצאתי את עצמי מבלה בשיחה ממושכת עם נביל, בחור בן שלושים מביירות, איש פרסום רהוט בלשונו, חכם וחד אבחנה. זה התחיל כמו כול שיחה בין שני בחורים. אבל אז שאל אותי לעמדותיי הפוליטיות, ומיד הציף אותי בהודעות ארוכות על עוולות הכיבוש, על האכזריות של חיילי צה"ל בשטחים הכבושים, על חיילים, שהצטוו על ידי מפקדיהם לעולל מעשים אכזריים באופן בלתי נתפס, אף על פי שהם עצמם לא רצו בזה.

הסברתי לו בנועם, שהכיבוש נותר בשל התעקשות הפלסטינים, מאז 1948 ועד ימינו, לדחות כול הסכם שלום שהוצע להם. אזכרתי את הצעותיהם של אהוד אולמרט ושל אהוד ברק. אחרי כן הבהרתי לו, שאני לא מוכן לשמוע דברים כאלה על חיילי צה"ל, מפני שחלק מהם הם אחייניי, ואחרים הם מאהביי. זה רק חימם אותו, והוא החל מצטט מה שנדמה לו כעדויות אמת מתוך החומרים של 'שוברים שתיקה' וארגונים נוספים. הערתי לו, שחלק מן העדויות האלה הופרכו, וכי כאשר חייל צה"ל נתפס במעשה של אכזריות הוא מועמד לדין – והצעתי לו לחפש בגוגל אחר שמו של אלאור עזריה. או אז התנפל עלי בשצץ קצף, אמר לי שאני סוציופת, והציע לי ללכת למילון כדי לבדוק את משמעות המילה.

זו כבר הייתה ההזדמנות להודות לו על השיחה, לבטל את ההתאמה עמו ועל ידי כך להעיף אותו מן המרחב הווירטואלי שלי. אמנם, הוא גבר בן שלושים, סקסי, מוצק וחכם. אבל יש גבול למה שאני מוכן לשמוע על צה"ל או על מדינת ישראל.

בד-בבד עם זאת, היו לי שיחות מלאות מתיקות עם כמה בחורים. אני לא יודע אם אמצא ביניהם בעל, אבל מה שבטוח הוא שאמצא עמם עונג.

ומצרות אני יודע להיזהר. זה מה שהסברתי לשני בני 17, שנורא רצו להיפגש איתי, וניסו לשכנע אותי שזה חוקי ושהם בגיל ההסכמה (מה שנכון), וזה מה שהסברתי לפלסטיני בן השלושים מירושלים, שעובד בשיפוצים בתל אביב. יש צרות שאני לא נכנס אליהן. מראש.

מעניין לחזור אל השוק. בעיקר בטינדר. מתרחשים שם דברים מיוחדים.

שיהיה לכם/ן לילה טוב.

מודעה

אילן שיינפלד

כתיבה וקריאה הן בעבורי אורח חיים וגם הכרח. אני אדם המגלה את עולמו במלים. התחלתי לכתוב בגיל ארבע-עשרה, ומאז אני כותב שירה וסיפורת, מחזות ותסריטים, ספרי הדרכה בכתיבה ועוד, למבוגרים ולילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Call Now Button